Back office support

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Personnel Outsourcing active.


Vezi toate job-urile Back office support active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Personnel Outsourcing
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.01.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate.

    Cerinte

    - Studii superioare;
    - Experienta minima in domeniu;
    - Bune abilitati de comunicare si relationare;
    - Orientare catre client;
    - O persoana cu bune abilitati de organizare.

    Responsabilitati

    - Raspunde cererilor clientilor cu privire la serviciile si produsele companiei;
    - Raspunde solicitarilor primite din partea potentialilor clienti si parteneri;
    - Identifica clienţii şi companiile cu care se pot încheia colaborari;
    - Redacteaza propuneri si oferte pentru potentiali clienti parteneri;
    - Urmareste furnizarea serviciilor conform contractelor semnate;
    - Administreaza portofoliul de clienti ai companiei;
    - Mentine legatura cu clienti existenti si potentiali.

    Alte informatii

    - Dezvoltarea in cadrul unei echipe tinere;
    - Pachet salarial atractiv;
    - Locatie centrala.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (437)