Telesales Project Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Telekom Romania active.


Vezi toate job-urile Telesales Project Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.12.2017
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente.
    Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. În ceea ce privește clientii business, Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Soluțiile noastre conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

    "Inainte de a aplica pentru aceasta pozitie va invitam sa accesati urmatorul link: https://www.telekom.ro/informare-candidat-dataprivacy pentru a va informa cu privire la modul in care Telekom Romania prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal.”
    *Numai candidatii selectati vor fi contactati.

    Cerinte

    Studies:
     High level - graduate (technical or economic studies)
     Special certifications in project management – advantage

    Work experience:
     Work experience – minim 5 years
     Work experience in customer service – minim 5 years
     Work experience in coordinating cross-functional projects – minim 2 years

    Knowledge, Aptitudes & Abiliities:
     Planning and organising skills
     Analytical and synthetical skills
     Communication and interaction abilities
     Initiatives
     Flexibility
     Teamwork and positive attitude
     Client orientation
     Decision-making
     Influencing skills
     Facilitation skils
     Stress tolerance
     Presentation skills
     Respect and integrity
     Knowledge of Project management or process optimisation
     Knowledge of project management techniques and tools
     Knowledge of Microsoft Office
     Knowledge of English - advanced

    Responsabilitati

    PURPOSE:
    Coordinating implementation of the projects for telesales activities in order to achieve financial objectives, ensuring consistency with company strategy, commitments and goals. Accountable for planning, direction, coordination, execution and control of telesales projects in order to achieve quantity and quality objectives.
    KEY RESPONSABILITIES:
     Acts as a liaison between Telekom Customer Services management and outsourced team, in order to implement telesales projects to achieve financial objectives from telesales activities
     Develops detailed project plans in order to track progress to achieve objectives of projects
     Coordinates cross-functional activities in order to ensure resources availability and allocation for telesales outsourced team
     Coordinates internal resources in order to ensure implementation of projects for telesales activities
     Ensures that projects are delivered on-time, within scope and budget, in order to meet telesales objectives
     Monitors project performance and deliverables in order to initiate corrective actions to maintain projects objectives
     Manages the relationship with all internal and external stakeholders in order to ensure consistency with company strategy, commitments and goals.
     Performs risk management to minimize project risks
     Ensures that the project deliverables are on time, within budget and at the required level of quality, in order to be consistent with project objectives
     Monitors implementation of new applications and services in order to ensure efficiency of projects
     Collaborates with various Telekom functions (IT, Marketing, Technic etc.) in order to ensure good implementation of inbound projects according with company strategy