Junior Accountant - Serraghis Asset Management

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APS Romania active.


Vezi toate job-urile Junior Accountant - Serraghis Asset Management active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: APS Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.01.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asset Portfolio Servicing Romania is part of the APS leading company founded in 2004 and headquartered in Prague, the Czech Republic. APS provides comprehensive services in distressed and performing loans portfolios investment advisory and recovery management and performs asset management. Involving more than 800 experts, it provides services in 15 European countries: Austria, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Hungary, Luxembourg, Montenegro, Poland, Romania, Greece, Serbia, Slovakia and Slovenia.

    APS manages assets totaling in nominal value more than EUR 8.6 billion and provides exclusive investment advisory to five investment vehicles and recognized institutional investors. Since 2013, APS is an official partner of International Finance Corporation (IFC), member of World Bank. APS has a single shareholder, Martin Machoň, APS cofounder and CEO.

    APS Romania was founded at the end of 2007, rapidly growing into one of the most active investors and managers of the performing and non-performing loans, partner of the strongest financial and non-financial companies in Romania.

    www.aps-ro.ro

    Cerinte

    • Studii finalizate sau în curs de finalizare;
    • Cunostințele contabile și economice reprezintă un avantaj;
    • Abilități dezvoltate de comunicare scrisă și orală;
    • Capacitatea de a lucra individual dar și în echipă;
    • Spirit de observație și atenție la detalii;
    • Capacitate de organizare a timpul și a sarcinilor trasate;
    • Spirit de inițiativă;
    • Cunostințe Microsoft Office, în special Microsoft Excel – nivel mediu;
    • Cunostințe medii de Limbă Engleză;

    Responsabilitati

    • Înregistrarea documentelor financiar contabile (facturi, deconturi, extrase bancare);
    • Verificarea avansurilor de trezorerie sau a diverselor fișe de cont ale partenerilor comerciali;
    • Utilizarea platformei de internet banking pentru generarea extraselor și pentru inițierea plăților;
    • Completarea registrelor contabile obligatorii;
    • Diverse sarcini administrative;

    Alte informatii

    Beneficii :

    • Oportunitatea de a începe cariera în domeniul financiar;
    • Mediu de lucru plăcut, alături de o echipă tânără, dinamică și profesionistă;
    • Oportunitate reală de dezvoltare profesională;
    • Participarea la evenimentele recreative interne (competiții sportive, Happy Hour, team building-uri, etc.)
    • Pachet salarial atractiv;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3000 - 4000 RON NET / luna
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov, Otopeni,

    Vezi job-uri similare (278)