Reporting Officer - Departament Suport Vanzari IMM

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Prezenta din 2004 pe piata bancara locala, OTP Bank Romania si-a propus sa devina o banca universala puternica, care sa ofere servicii complete pentru clienti persoane fizice si companii.

    In ultimii 11 ani de cand OTP Bank a intrat pe piata din Romania am demonstrat ca avem capacitatea de a intelege nevoile clientilor si contextul actual al pietei si ca suntem un partener de incredere in furnizarea de servicii financiare.

    In OTP Group, oamenii dau valoare si sunt o adevarata resursa. De aceea, OTP Bank Romania recunoaste, atrage, dezvolta si expune spre calitate si profesionalism capitalul uman, rezultatul fiind o echipa tanara aflata intr-un continuu proces de perfectionare.

    Cerinte

    - Studii economice finalizate;
    - Experienta bancara de minimum 2 ani;
    - Cunostinte foarte bune de Excel si Access.
    - Limba engleza – nivel avansat;
    - Orientat spre imbunatatirea fluxurilor.

    Responsabilitati

    - Intocmeste toate raportarile, analizele si rapoartele interne si externe aferente Directiei IMM;
    - Monitorizeaza saptamanal rezultatele obtinute de centrele regionale si angajatii Directiei IMM in activitatea de vanzare pentru toate tipurile de produse;
    - Monitorizeaza rezultatele obtinute de unitatile teritoriale si centrele regionale in toate campaniile de Marketing, lead-uri, competitii interne si in alte actiuni menite sa creasca vanzarile pe segmentul IMM;
    - Centralizeaza initiativele si recomandarile de imbunatarire a activitatii pe segmentul IMM si le raporteaza lunar sau ori de cate ori este necesar superiorilor;
    - Intocmeste rapoarte regulate catre Directia IMM si/sau top management cu privire la: statusul implementarii proiectelor, situatia vanzarilor, situatia portofoliului, analiza situatiilor regionale;
    - Monitorizeaza si analizeaza cu regularitate evolutia pietei (tendintele, segmentul de piata propriu si cel al concurentei, trasaturile produselor si preturile);