Agency Manager - Agentia Piata Muncii

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Prezenta din 2004 pe piata bancara locala, OTP Bank Romania si-a propus sa devina o banca universala puternica, care sa ofere servicii complete pentru clienti persoane fizice si companii.

    In ultimii 11 ani de cand OTP Bank a intrat pe piata din Romania am demonstrat ca avem capacitatea de a intelege nevoile clientilor si contextul actual al pietei si ca suntem un partener de incredere in furnizarea de servicii financiare.

    In OTP Group, oamenii dau valoare si sunt o adevarata resursa. De aceea, OTP Bank Romania recunoaste, atrage, dezvolta si expune spre calitate si profesionalism capitalul uman, rezultatul fiind o echipa tanara aflata intr-un continuu proces de perfectionare.

    Cerinte

    • Absolvent de studii superioare (profilul economic- de preferat finante - banci);
    • Minim 2 ani experiență într-o poziție similară sau într-o poziție de Manager Relații cu
    Clienții Senior în industria bancară sau financiară;
    • Cunostințe PC (pachetul MS Office), fluentă în limba engleză;
    • Cunoasterea pieței de Retail (produse, competiție, nevoile si asteptările clientelei);
    • Cunostinte de analiză financiară reprezintă un avantaj;
    • Aptitudini de vânzător si negociator atât cu clienții externi cât si cu cei interni, orientat
    către afaceri si rezultate;
    • Experiență în coordonarea unei echipe, abilități motivaționale si interpersonale dezvoltate.

    Responsabilitati

    • Coordonează activitatea echipei din agenție;
    • Defineste obiectivele echipei și stabilește target-ul pentru fiecare membru, monitorizează constant realizările si implementează măsuri de ajustare a rezultatelor;
    • Monitorizează calitatea serviciilor oferite clienților si contribuie la cresterea nivelului de satisfacției al clienților din portofoliul agenției pe care o conduce în mod direct;
    • Menține si dezvoltă relația cu clienții cheie ai agenției (persoane fizice, companii);
    • Coordonează agenția din punct de vedere funcțional si administrativ;
    • Reprezintă banca în relația cu autoritățile statului;
    • Reprezintă agenția în relația cu comunitatea de afaceri si cea administrativă locală.