Agency Manager - Agentia Piata Muncii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile OTP Bank active.


Vezi toate job-urile Agency Manager - Agentia Piata Muncii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.12.2017
    Scurta descriere a companiei

    Ne place să credem că oamenii vin la noi atunci când au nevoie de sprijin pentru realizarea unui vis. Banca este o instituție serioasă, dar asta nu înseamnă că banking-ul nu poate fi cool. Cum? Printr-o cultură organizațională deschisă, în care valorile angajaților, adică ale tale, se unesc cu valorile OTP Bank.

    Am vrea ca și tu să crezi în valorile noastre și să le consolidăm împreună. Știm că noua generație face lucrurile diferit și vrem să învățăm asta de la tine. Încurajăm dialogul, colaborarea, creativitatea, soluțiile digitale.

    La OTP Bank, susținem și promovăm o atitudine financiară responsabilă. Ne implicăm în comunitate, prin programele de educație financiară pentru copii și tineri dezvoltate de Fundația Dreptul la Educație și oferim angajaților șansa de a se implica în programe de voluntariat în toată țara, prin intermediul programului OTP Community.

    Cerinte

    • Absolvent de studii superioare (profilul economic- de preferat finante - banci);
    • Minim 2 ani experiență într-o poziție similară sau într-o poziție de Manager Relații cu
    Clienții Senior în industria bancară sau financiară;
    • Cunostințe PC (pachetul MS Office), fluentă în limba engleză;
    • Cunoasterea pieței de Retail (produse, competiție, nevoile si asteptările clientelei);
    • Cunostinte de analiză financiară reprezintă un avantaj;
    • Aptitudini de vânzător si negociator atât cu clienții externi cât si cu cei interni, orientat
    către afaceri si rezultate;
    • Experiență în coordonarea unei echipe, abilități motivaționale si interpersonale dezvoltate.

    Responsabilitati

    • Coordonează activitatea echipei din agenție;
    • Defineste obiectivele echipei și stabilește target-ul pentru fiecare membru, monitorizează constant realizările si implementează măsuri de ajustare a rezultatelor;
    • Monitorizează calitatea serviciilor oferite clienților si contribuie la cresterea nivelului de satisfacției al clienților din portofoliul agenției pe care o conduce în mod direct;
    • Menține si dezvoltă relația cu clienții cheie ai agenției (persoane fizice, companii);
    • Coordonează agenția din punct de vedere funcțional si administrativ;
    • Reprezintă banca în relația cu autoritățile statului;
    • Reprezintă agenția în relația cu comunitatea de afaceri si cea administrativă locală.