Agency Manager - Agentia Piata Muncii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile OTP Bank active.


Vezi toate job-urile Agency Manager - Agentia Piata Muncii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.12.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    OTP Group aniversează anul acesta 70 de ani de activitate și a devenit unul dintre cei mai mari furnizori independenți de servicii financiare din Europa Centrală și de Est. Comunitatea de aproximativ 36.000 de angajați OTP deservește zilnic peste 18,5 milioane de clienți din 11 țări.

    OTP Bank România, subsidiară a OTP Grup, este un furnizor integrat și auto-finanțat de servicii financiare. Banca ocupă locul 9 după active în clasamentul jucătorilor bancari din România, cu o cotă de piață de 2,55% din iunie 2019.

    Misiunea noastră este să sprijinim continuu succesul celor care ne investesc cu încrederea lor. Prin urmare, după mai bine de 15 ani de activitate pe piața locală, implementăm o transformare Agile la scară largă, adaptată la realitățile economice ale pieței și așteptările clienților din ce în ce mai complexe.

    Căutăm experți, ca tine, care sunt pregătiți să aibă un impact asupra modului în care funcționează compania noastră.

    Cerinte

    • Absolvent de studii superioare (profilul economic- de preferat finante - banci);
    • Minim 2 ani experiență într-o poziție similară sau într-o poziție de Manager Relații cu
    Clienții Senior în industria bancară sau financiară;
    • Cunostințe PC (pachetul MS Office), fluentă în limba engleză;
    • Cunoasterea pieței de Retail (produse, competiție, nevoile si asteptările clientelei);
    • Cunostinte de analiză financiară reprezintă un avantaj;
    • Aptitudini de vânzător si negociator atât cu clienții externi cât si cu cei interni, orientat
    către afaceri si rezultate;
    • Experiență în coordonarea unei echipe, abilități motivaționale si interpersonale dezvoltate.

    Responsabilitati

    • Coordonează activitatea echipei din agenție;
    • Defineste obiectivele echipei și stabilește target-ul pentru fiecare membru, monitorizează constant realizările si implementează măsuri de ajustare a rezultatelor;
    • Monitorizează calitatea serviciilor oferite clienților si contribuie la cresterea nivelului de satisfacției al clienților din portofoliul agenției pe care o conduce în mod direct;
    • Menține si dezvoltă relația cu clienții cheie ai agenției (persoane fizice, companii);
    • Coordonează agenția din punct de vedere funcțional si administrativ;
    • Reprezintă banca în relația cu autoritățile statului;
    • Reprezintă agenția în relația cu comunitatea de afaceri si cea administrativă locală.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (46)