Inginer Calitate Clienti

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Controlul calitatii
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 18.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Competente si abilitati necesare postului:
    - cunostinte de standard ISO TS 16949
    - cunostinte de : 8 D, 5 DE CE, FMEA, SPC, Capabilitate
    - cunostinte de audit de proces/produs
    - cunoasterea utilizarii mijloacelor de masura si control (micrometre, sublere, balante, multimetru digital, etc.);
    - acuitate vizuala buna;
    - îndemânare, precizie şi rigurozitate în efectuarea operaţiilor specifice;
    - capacitate de analiză şi sinteză;
    - atenţie deosebită în analizarea detaliilor;
    - comunicare interactivă la locul de muncă;
    - planificare şi organizare a operaţiilor şi activităţilor;
    - capacitate de a evalua şi de a lua decizii
    - cunoştinţe de utilizare a calculatorului (Microsoft Office).

    Responsabilitati

    - Asigurarea calitatii produselor furnizate clientilor. Este reprezentantul clientului in fabrica, asigura interfata cu clientii acordati.
    Realizeaza interfata intre calitatea externa (client) si calitate interna cu implicare in viata de serie a proiectelor si in proiectele noi
    - Participa la sedinte in vederea definirii cerintelor clientului.
    - Defineste Dosarul de Asigurare a Calitatii.
    - Participa la Project Review si valideaza etapele acestuia.
    - Valideaza procesul in timpul primei productii de serie si apoi dupa orice modificare.
    - Participa la toate actiunile legate de motivatia calitatii.
    - Mentine contactul cu clientul pentru orice problema de calitate.
    - Aranjeaza toate documentele legate de productie si clienti.
    - Foloseste toate informatiile primite de la client si le comunica si departamentelor implicate.