Consilier portofoliu clienti Mangalia

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPC Romania active.


Vezi toate job-urile Consilier portofoliu clienti Mangalia active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Mangalia
  • Actualizat la: 18.06.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România!

    Cerinte

    Ai experienţă în vânzări (dar ne mulţumim şi cu entuziasm şi atitudine proactivă)!
    -Ai abilități de comunicare și convingere dezvoltate!
    -Ai cunoștințe de operare calculator.
    -Ești orientat spre client!
    -Ai abilități de lucru în echipă și capacitatea de adaptare la schimbare.

    Responsabilitati

    -Vei consilia clienţii (întâmpini amabil, asiguri asistenţă şi oferi informații conform Standardelor Companiei, pe toată durata petrecută în magazin).
    -Identifici nevoile specifice fiecărui client.
    -Prezinți proactiv și oferi suport în testarea produselor tuturor clienților potențiali și existenți cu scopul vânzării serviciilor Companiei, pentru a atinge obiectivele de vânzare stabilite.
    -Asiguri gestiunea și creșterea portofoliului de clienți prin realizarea targetelor de vânzări, reducerea churn-ului si administrarea operationala eficienta a magazinului.
    -Înregistrezi contractele şi modificările efectuate în conturile clienţilor.
    -Lucrezi simultan cu mai multe aplicaţii.
    -Esti responsabil de gestionarea situaţiilor ce ţin de echipamentele şi serviciile clienţilor.
    -Înregistrezi şi te asiguri că sesizările clienţilor sunt rezolvate în timpul agreat;
    -Încasezi facturile clienţilor.
    -La solicitarea clienţilor verifici facturile şi situaţia plăţilor; soluţionezi cazurile în care situația plăților sau facturile emise nu sunt corecte.
    -Administrezi corect și riguros numerarul încasat; ești responsabil de corectitudinea înregistărilor și de predarea banilor.
    -Execuți operațiuni de contabilitate primară.
    -Alte activități specifice.

    Alte informatii

    In echipa noastră:
    -Iubim succesul și ne place să aducem tehnologia mai aproape de oameni, prin servicii simple, ușor de folosit, de care clienții noștrii se vor îndrăgosti!
    -Ai cei mai tari colegi! Ești într-o echipă tânară, dinamică și motivată!
    -Ai salariu fix și bonusuri lunare pe măsura rezultatelor!
    -Primești bonuri de masă!
    -Te specializezi și înveți continuu prin training, cursuri de specializare și feedback!
    -Te poți dezvolta profesional!
    -Ai toate instrumentele de lucru necesare!

    -Și asta nu e tot, îți oferim și alte detalii despre beneficii la interviu!

    Este ceea ce îți dorești?

    Atunci te poți alătura echipei UPC România, una dintre cele mai mari companii de telecomunicații de pe piață, lideri în domeniul inovației în tehnologie. Suntem în continua dezvoltare, iar acum ne mărim echipa Retail.

    Mai multe detalii despre serviciile UPC găsești pe site-ul nostru

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Mangalia,

    Mangalia,

    Mangalia,

    Vezi job-uri similare (10)