Office Manager

Angajator: APS Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Asset Portfolio Servicing Romania is part of the APS Group of companies, headquartered in Prague, Czech Republic.
    APS Romania was founded at the end of 2007, rapidly growing into one of the most active investors and managers of the performing and non-performing loans, partner of the strongest financial and non-financial companies in Romania.

    www.aps-ro.ro

    Cerinte

    Candidatul ideal:
    ➢ Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
    ➢ Abilitati foarte bune de comunicare scrisa si orala;
    ➢ Abilitati de relationare interumana, flexibilitate si adaptabilitate;
    ➢ Comportament adecvat ( limbaj, vestimentatie, reguli de politete);
    ➢ Amabilitate, promptitudine si seriozitate;
    ➢ Cunostinte dezvoltate de limba engleza;
    ➢ Spirit de initiativa;
    ➢ Atentie la detalii si lucrul cu termene limita, organizare si aptitudini generale de invatare;
    ➢ Cunostinte Microsoft Office (Word, Excel), MS Access- poate fi un avantaj;
    ➢ Cunostinte minime de contabilitate primara si raportare financiara;

    Responsabilitati

    Descrierea job-ului:
    ➢ Gestionarea corespondentei si rezolvarea cu rapiditate a sarcinilor aferente;
    ➢ Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice;
    ➢ Redactarea, inregistrarea si arhivarea documentelor specifice;
    ➢ Pregatirea plicurilor/ borderourilor pentru posta;
    ➢ Activitati de intampinare vizitatori si protocol;
    ➢ Achizitii birotica, consumabile etc.;
    ➢ Generare extrase zilnice/lunare/ocazionale din aplicatiile de Internet Banking ale bancilor
    cu care societatea colaboreaza;
    ➢ Receptionare, scanare facturi/contracte furnizori si introducerea acestora pe fluxul de
    aprobare;
    ➢ Efecturare plati pentru societate: furnizori curenti, salarii, contributii la bugetele de stat,
    deconturi, transferuri investitori, transferuri comisioane, taxe aferente procesului de
    recuperare creante;
    ➢ Intretinerea relatiei cu banca cu care societatea colaboreaza;
    ➢ Efectuarea platilor prin casa, completarea registrului de casa zilnic;
    ➢ Emiterea de facturi catre clientii societatii;
    ➢ Crearea si implementarea de rapoarte financiare pentru clientii interni si externi;
    ➢ Analizarea cerintelor de business si transpunerea lor in rapoarte si analize;
    ➢ Monitorizarea indicatorilor financiari si semnalarea catre management a eventualelor
    probleme de performanta;
    ➢ Alte task-uri, rapoarte primite de la managementul societatii.

    Alte informatii

    Beneficii:
    ➢ Posibilitatea de a dezvolta o cariera intr-un mediu international, alaturi de o echipa
    dinamica si de succes;
    ➢ Pachet salarial atractiv, corelat cu experienta profesionala.