Asistent Manager - durata determinata 1 an

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager - durata determinata 1 an active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.12.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Profilul tau de incredere:

    Studii superioare finalizate;
    Cunostinte de limba engleza la nivel avansat;
    Cunostinte de operare PC (Pachetul Microsoft: Power Point, Excel) la nivel mediu;
    Excelente abilitati de comunicare si organizare.

    Responsabilitati

    Rolul postului:
    Vei asigura suportul pentru realizarea unor contacte operative si eficiente din/in interiorul/exteriorul directiei. Vei organiza si asigura evidenta documentelor intrate/iesite din directie


    Entuziasmul si pasiunea te pot face sa:

    Inregistrezi si pastrezi actele normative si hotararile organelor de conducere ale bancii, potrivit procedurilor interne;
    Gestionezi corespondenta la nivelul Directiei, traduci documente conform solicitarilor primite din partea Directorului Executiv;
    Aplici corect instructiunile de lucru privind evidenta, intocmirea, multiplicarea, transportul, transmiterea si distrugerea informatiilor la care vei avea acces conform normelor interne;
    Organizezi deplasarile;
    Tii evidenta prezentei colegilor din cadrul Directiei, a concediilor medicale/de odihna, a deplasarilor si invoirilor personale;
    Gestionezi arhiva;
    Aprovizionezi directiei cu rechizite, materiale si consumabile.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov,

    Vezi job-uri similare (103)