MANAGER FINANCIAL CONTROLLER

Angajator: Mentor's Search
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Mentor's is a head-hunting and direct search company specializing in management and sales positions.

    Cerinte


    Cerinţe:

    • Studii: absolvent de institut de învățământ superior, preferabil studii Economice sau Tehnice;
    • Experiență: min 3 ani în activitatea de control intern;
    • Min 7 ani in domeniul financiar sau administrarea afacerilor;
    • Reprezinta un avantaj experienta anterioara in industrie la companii de audit;
    • Cunoştinţe avansate MS Office, SAP – modulele MM, FI;
    • Cunoștințe excelente în domeniul financiar contabil și de gestiune;
    • Abilități de comunicare foarte bine dezvoltate;
    • Gândire analitică, meticulozitate;
    • Abilitatea de a face conexiuni relevante cu alte domenii de activitate;
    • Etică profesională;
    • Bune cunoștințe de limba engleză.


    Profilul psihologic:

    • Compatibilitate cu cultura şi valorile organizaţiei;
    • Centrare pe rezultate;
    • Iniţiativă;
    • Atenţie concentrate şi distributivă;
    • Implicare în muncă;
    • Dinamism;
    • Spirit practic
    • Rezistenţă la stres;
    • Atitudine pozitivă şi pro-activă;
    • Abilităţi de organizare;
    • Abilităţi excepţionale de negociere;
    • Comunicare;
    • Asertivitate.

    Responsabilitati

    • Analizează și identifică periodic zonele de risc din activitatea societății;
    • Propune un plan anual de Control intern cu o recomandare de priorități în funcție de riscurile identificate, prioritățile societății și alte misiuni de control intern/audit;
    • În conformitate cu planul anual, coordonează controale de fond sau tematice.
    • Misiunile de control intern pot fi în legătură cu: gestiunea stocurilor și mijloacelor fixe din societate, utilizarea și întreținerea patrimoniului societății, înregistrări, respectarea procedurilor și implementarea deciziilor societății etc;
    • La finalul acțiunii de control va emite un raport care va prezenta informațiile relevante rezultate, aprecieri cu privire la activitățile controlate, neconformități, zone de risc, recomandări de îmbunătățire;
    • Coordonează monitorizarea implementării recomandărilor rezultate din acțiunile de control, realizând prin metode specifice verificări;
    • Elaborează procedurile și normele de control intern aplicabile în companie;
    • Face recomandări cu privire la îmbunătățirea activității de Control Intern și mecanisme de prevenire a pierderilor și fraudelor;
    • Elaborează rapoarte periodice cu privire la activitatea departamentului, acțiunile de control, riscurile identificate, recomandările asumate și stadiul implementării acestora;
    • Coordonează activitatea departamentului de Control intern.

    Alte informatii

    Scopul postului este de a organiza și coordona activităților de control intern în vederea derulării proceselor operaționale în conformitate cu procedurile și normele legale, protejării patrimoniului și implementării eficiente a deciziilor managementului societății, reducând astfel riscurile.