Corporate Committees Planner

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 23.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Veo WorldWide Services este o companie cu 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

    Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
    Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm o persoană organizată, analitică și responsabilă pentru a se alătura echipei noastre de Comunicare din Iași.



    Cu siguranță ne vei atrage atenția dacă ai:





    Abilități foarte bune de comunicare orală și scrisă (română si engleză);

    Capacitate de organizare și prioritizare a task-urilor alocate;

    Cunoștințe de operare PC (Pachet Microsoft Office);

    Disponibilitate pentru deplasări în țară și în străinătate;

    Cunoștințe minime de limba franceză (A2).

    Responsabilitati

    Principalele responsabilități în calitate de Corporate Committees Planner vor fi:





    Organizarea întâlnirilor grupurilor de lucru și gestionarea tuturor aspectelor administrative asociate acestora;

    Completarea și ținerea minutelor ședințelor de comitete și transmiterea tuturor informatiilor importante către cei interesați;

    Asigurarea unei comunicări optime între membrii grupului de lucru; 

    Însoțirea membrilor grupului de decizie în deplasările în țară și străinătate.

    Alte informatii

    Beneficii:



    Formare în cadrul companiei;
    Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    Pachet salarial și mediu de lucru atractive.