Business Travel Planner

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 19.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Veo WorldWide Services este o companie cu 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

    Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
    Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Cum am vrea noi să fii:



    - Ne dorim, în primul rând, să ai un bun nivel de comunicare în limba engleză și franceză (nivel mediu, minim B1); 
    - De asemenea, viitorului nostru coleg i-ar fi de folos ceva experiență în activități administrative și o bună capacitate de prioritizare;
    - Experiența într-o agenție de turism este considerată un real avantaj, insă poate fi compensată cu o extra doză de motivație;
    - Dacă autonomia, adaptabilitatea și firea dinamică te definesc, atunci dorim să te cunoaștem!

    Responsabilitati

    Colegii noștri te vor ajuta să înveți ce înseamnă:



    - Prospectarea pieței și identificarea de noi furnizori care să satisfacă nevoile de mobilitate ale salariaților grupului de firme;
    - Propunerea de noi modalități de organizare a deplasărilor interne și externe pentru a optimiza costurile;
    - Rezervarea și achiziționarea biletelor de avion sau de tren;
    - Gestionarea fluxului de deplasări;
    - Informarea interlocutorilor privind condițiile de cazare și suportul de care beneficiază aceștia pe timpul deplasării;
    - La cererea Travel Manager-ului livrarea rapoartelor privind activitatea și stadiul deplasărilor interne și externe;
    - Respectarea normelor legale privind confidențialitatea datelor și informațiilor.

    Alte informatii

    Și pentru că valorificăm dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:


    - Pachet salarial motivant;
    - Posibilitatea de dezvoltare a carierei prin acces la oportunități interne, feedback și coaching din partea responsabililor direcți;
    - Desfășurarea activității într-o echipă tânără și profesionistă.


    Te-am convins?
    Hai să facem cunoștință!