Business Travel Planner
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.Vezi toate job-urile Business Travel Planner active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | VEO Worldwide Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 10.12.2017 |
Remote work: | On-site |
VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.
Cum am vrea noi să fii:
- Ne dorim, în primul rând, să ai un bun nivel de comunicare în limba engleză și franceză (nivel mediu, minim B1);
- De asemenea, viitorului nostru coleg i-ar fi de folos ceva experiență în activități administrative și o bună capacitate de prioritizare;
- Experiența într-o agenție de turism este considerată un real avantaj, insă poate fi compensată cu o extra doză de motivație;
- Dacă autonomia, adaptabilitatea și firea dinamică te definesc, atunci dorim să te cunoaștem!
Colegii noștri te vor ajuta să înveți ce înseamnă:
- Prospectarea pieței și identificarea de noi furnizori care să satisfacă nevoile de mobilitate ale salariaților grupului de firme;
- Propunerea de noi modalități de organizare a deplasărilor interne și externe pentru a optimiza costurile;
- Rezervarea și achiziționarea biletelor de avion sau de tren;
- Gestionarea fluxului de deplasări;
- Informarea interlocutorilor privind condițiile de cazare și suportul de care beneficiază aceștia pe timpul deplasării;
- La cererea Travel Manager-ului livrarea rapoartelor privind activitatea și stadiul deplasărilor interne și externe;
- Respectarea normelor legale privind confidențialitatea datelor și informațiilor.
Și pentru că valorificăm dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:
- Pachet salarial motivant;
- Posibilitatea de dezvoltare a carierei prin acces la oportunități interne, feedback și coaching din partea responsabililor direcți;
- Desfășurarea activității într-o echipă tânără și profesionistă.
Te-am convins?
Hai să facem cunoștință!
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Service Representative (Bilingual: Italian/English) – On-site, Iasi Iasi, | |
Customer Representative (French-speaking)–Hybrid, Iasi Hybrid | |
Customer Service Representative (Bilingual: Italian/English) – On-site, Iasi Iasi, | |
Vezi job-uri similare (6) |
Raporteaza eroarea la