Specialist Resurse Umane (Relatii cu salariatii)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Specialist Resurse Umane (Relatii cu salariatii) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Juridic
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.12.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Experienţa în muncă:
     Minim 2 ani de experienta in activitati legate de gestionarea relatiilor de munca si a relatiei cu sindicatele;
     Experienta acumulata, ca urmare a implementarii unor proceduri si modele standard de lucru, revizuibile si in continua actualizare.

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
     Cunoştinţe aprofundate privind principiile, procesele şi procedurile de Resurse Umane
     Cunoştinţe aprofundate legate de interpretarea şi aplicarea Contractului Colectiv de Munca, Regulamentului Intern, cat şi a prevederilor legislaţiei muncii aplicabile
     Cunoştinţe şi proceduri administrative, cum ar fi redactarea unor documente, îndosarierea şi organizarea informaţiilor, precum şi alte proceduri şi moduri de lucru de birotică
     Limba engleza - avansat
     Ascultare activă
     Înţelegere interpersonală – capacitatea de a asculta şi a înţelege corect problemele celorlalţi
     Orientare către client şi rezolvarea problemelor
     Capacitatea de a obţine informaţii
     Abilităţi organizatorice
     Gandire analitică
     Cooperare
     Integritate
     Abilităţi de negociere

    Responsabilitati

    SCOP:
    Implementează şi administrează politicile şi practicile de resurse umane ale companiei privind gestionarea relaţiei atât cu salariaţii cât şi cu partenerii de dialog social, astfel încât să asigure pe de-o parte o comunicare eficientă cu aceştia şi pe de altă parte atingerea unui grad înalt de satisfacţie al clienţilor interni.
    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
     Participă la elaborarea/modificarea Contractului Colectiv de Muncă, prin propuneri de elaborare/modificare a CCM, şi asigură respectarea prevederilor acestuia şi a deciziilor Conducerii Companiei, în vederea protejării interesului companiei şi al angajaţilor şi asigurării unei bune colaborări cu sindicatele locale.
     Investighează şi rezolvă problemele şi solicitările salariaţilor privind relaţiile de muncă, fie prin corespondenţă şi comunicare directă cu aceştia fie oferind consultanţă managementului direct, pentru a asigura un grad înalt de satisfacţie ce trebuie în mod continuu menţinut printr-o comunicare internă cât mai eficientă.
     Investighează, documentează şi rezolvă orice caz care constuie un potenţial litigiu de muncă sau o reclamaţie a actualilor sau foştilor salariaţi, la solicitarea departamentelor relevante sau autorităţilor de muncă, pentru ca printr-o comunicare eficientă să contribuie la menţinerea unui grad optim de satisfacţie a clienţilor interni (salariaţi, management) şi externi (foşti salariaţi) şi al relaţiilor cu aceste autorităţi, în condiţiile respectării prevederilor legale în domeniu.
     Comunică, la nivelul întregii companii, procedura de gestionare a conflictelor/incidentelor de natură disciplinară, urmărind şi comunicând către salariaţi modul de finalizare a acţiunilor necesare soluţionării acestor cazuri în condiţiile procedurilor şi politicilor interne în vigoare la nivelul companiei; monitorizează efectele aplicării în practică a soluţiei adoptate pentru respectivele situaţii.
     Îndeplineşte sarcini specifice diviziei, pentru companiile Telekom Romania Group (TRG) şi/sau din echipele internaţionale relevante ale grupurilor DT/OTE, conform dispoziţiilor primite de la şefii ierarhici, în limita competenţelor şi ariilor de responsabilitate;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Brasov, Timisoara,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Timisoara, Job national

    Vezi job-uri similare (34)