Specialist Resurse Umane (Relatii cu salariatii)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Telekom Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist Resurse Umane (Relatii cu salariatii) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Juridic
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.12.2017
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente.
    Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. În ceea ce privește clientii business, Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Soluțiile noastre conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

    "Inainte de a aplica pentru aceasta pozitie va invitam sa accesati urmatorul link: https://www.telekom.ro/informare-candidat-dataprivacy pentru a va informa cu privire la modul in care Telekom Romania prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal.”
    *Numai candidatii selectati vor fi contactati.

    Cerinte

    Experienţa în muncă:
     Minim 2 ani de experienta in activitati legate de gestionarea relatiilor de munca si a relatiei cu sindicatele;
     Experienta acumulata, ca urmare a implementarii unor proceduri si modele standard de lucru, revizuibile si in continua actualizare.

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
     Cunoştinţe aprofundate privind principiile, procesele şi procedurile de Resurse Umane
     Cunoştinţe aprofundate legate de interpretarea şi aplicarea Contractului Colectiv de Munca, Regulamentului Intern, cat şi a prevederilor legislaţiei muncii aplicabile
     Cunoştinţe şi proceduri administrative, cum ar fi redactarea unor documente, îndosarierea şi organizarea informaţiilor, precum şi alte proceduri şi moduri de lucru de birotică
     Limba engleza - avansat
     Ascultare activă
     Înţelegere interpersonală – capacitatea de a asculta şi a înţelege corect problemele celorlalţi
     Orientare către client şi rezolvarea problemelor
     Capacitatea de a obţine informaţii
     Abilităţi organizatorice
     Gandire analitică
     Cooperare
     Integritate
     Abilităţi de negociere

    Responsabilitati

    SCOP:
    Implementează şi administrează politicile şi practicile de resurse umane ale companiei privind gestionarea relaţiei atât cu salariaţii cât şi cu partenerii de dialog social, astfel încât să asigure pe de-o parte o comunicare eficientă cu aceştia şi pe de altă parte atingerea unui grad înalt de satisfacţie al clienţilor interni.
    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
     Participă la elaborarea/modificarea Contractului Colectiv de Muncă, prin propuneri de elaborare/modificare a CCM, şi asigură respectarea prevederilor acestuia şi a deciziilor Conducerii Companiei, în vederea protejării interesului companiei şi al angajaţilor şi asigurării unei bune colaborări cu sindicatele locale.
     Investighează şi rezolvă problemele şi solicitările salariaţilor privind relaţiile de muncă, fie prin corespondenţă şi comunicare directă cu aceştia fie oferind consultanţă managementului direct, pentru a asigura un grad înalt de satisfacţie ce trebuie în mod continuu menţinut printr-o comunicare internă cât mai eficientă.
     Investighează, documentează şi rezolvă orice caz care constuie un potenţial litigiu de muncă sau o reclamaţie a actualilor sau foştilor salariaţi, la solicitarea departamentelor relevante sau autorităţilor de muncă, pentru ca printr-o comunicare eficientă să contribuie la menţinerea unui grad optim de satisfacţie a clienţilor interni (salariaţi, management) şi externi (foşti salariaţi) şi al relaţiilor cu aceste autorităţi, în condiţiile respectării prevederilor legale în domeniu.
     Comunică, la nivelul întregii companii, procedura de gestionare a conflictelor/incidentelor de natură disciplinară, urmărind şi comunicând către salariaţi modul de finalizare a acţiunilor necesare soluţionării acestor cazuri în condiţiile procedurilor şi politicilor interne în vigoare la nivelul companiei; monitorizează efectele aplicării în practică a soluţiei adoptate pentru respectivele situaţii.
     Îndeplineşte sarcini specifice diviziei, pentru companiile Telekom Romania Group (TRG) şi/sau din echipele internaţionale relevante ale grupurilor DT/OTE, conform dispoziţiilor primite de la şefii ierarhici, în limita competenţelor şi ariilor de responsabilitate;