Specialist Resurse Umane (Relatii cu salariatii)

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Juridic
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

    Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.

    Cerinte

    Experienţa în muncă:
     Minim 2 ani de experienta in activitati legate de gestionarea relatiilor de munca si a relatiei cu sindicatele;
     Experienta acumulata, ca urmare a implementarii unor proceduri si modele standard de lucru, revizuibile si in continua actualizare.

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
     Cunoştinţe aprofundate privind principiile, procesele şi procedurile de Resurse Umane
     Cunoştinţe aprofundate legate de interpretarea şi aplicarea Contractului Colectiv de Munca, Regulamentului Intern, cat şi a prevederilor legislaţiei muncii aplicabile
     Cunoştinţe şi proceduri administrative, cum ar fi redactarea unor documente, îndosarierea şi organizarea informaţiilor, precum şi alte proceduri şi moduri de lucru de birotică
     Limba engleza - avansat
     Ascultare activă
     Înţelegere interpersonală – capacitatea de a asculta şi a înţelege corect problemele celorlalţi
     Orientare către client şi rezolvarea problemelor
     Capacitatea de a obţine informaţii
     Abilităţi organizatorice
     Gandire analitică
     Cooperare
     Integritate
     Abilităţi de negociere

    Responsabilitati

    SCOP:
    Implementează şi administrează politicile şi practicile de resurse umane ale companiei privind gestionarea relaţiei atât cu salariaţii cât şi cu partenerii de dialog social, astfel încât să asigure pe de-o parte o comunicare eficientă cu aceştia şi pe de altă parte atingerea unui grad înalt de satisfacţie al clienţilor interni.
    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
     Participă la elaborarea/modificarea Contractului Colectiv de Muncă, prin propuneri de elaborare/modificare a CCM, şi asigură respectarea prevederilor acestuia şi a deciziilor Conducerii Companiei, în vederea protejării interesului companiei şi al angajaţilor şi asigurării unei bune colaborări cu sindicatele locale.
     Investighează şi rezolvă problemele şi solicitările salariaţilor privind relaţiile de muncă, fie prin corespondenţă şi comunicare directă cu aceştia fie oferind consultanţă managementului direct, pentru a asigura un grad înalt de satisfacţie ce trebuie în mod continuu menţinut printr-o comunicare internă cât mai eficientă.
     Investighează, documentează şi rezolvă orice caz care constuie un potenţial litigiu de muncă sau o reclamaţie a actualilor sau foştilor salariaţi, la solicitarea departamentelor relevante sau autorităţilor de muncă, pentru ca printr-o comunicare eficientă să contribuie la menţinerea unui grad optim de satisfacţie a clienţilor interni (salariaţi, management) şi externi (foşti salariaţi) şi al relaţiilor cu aceste autorităţi, în condiţiile respectării prevederilor legale în domeniu.
     Comunică, la nivelul întregii companii, procedura de gestionare a conflictelor/incidentelor de natură disciplinară, urmărind şi comunicând către salariaţi modul de finalizare a acţiunilor necesare soluţionării acestor cazuri în condiţiile procedurilor şi politicilor interne în vigoare la nivelul companiei; monitorizează efectele aplicării în practică a soluţiei adoptate pentru respectivele situaţii.
     Îndeplineşte sarcini specifice diviziei, pentru companiile Telekom Romania Group (TRG) şi/sau din echipele internaţionale relevante ale grupurilor DT/OTE, conform dispoziţiilor primite de la şefii ierarhici, în limita competenţelor şi ariilor de responsabilitate;