Specialist Recrutare (perioada determinata - 12 luni)

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: temporar
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

    Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.

    Cerinte

    Studii:
     Studii Universitare
     Studii post-universitare / master in domeniul resurselor umane constituie un avantaj

    Experienţa în muncă:
     Cel putin 3 ani de experienta in recrutare in companii mari/medii corporatiste

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
     Cunoasterea si intelegerea proceselor de resurse umane in general si a procesului de recrutare si selectie in particular
     Cunoasterea metodologiilor de evaluare
     Experienta in participarea ca evaluator in Centrele de Evaluare (diverse metodologii) este considerata un avantaj
     Ecelente abilitati de comunicare (scris, vorbit) si de structurare a mesajelor
     Cunostinte de limba engleza: scris – foarte bine, vorbit – foarte bine
     Vorbeste si scrie in mod clar, persuasiv si informativ
     Are bune cunostinte privind tehnicile si resursele folosite in recrutare (interviuri, industry mapping)
     Abilitatea de a compune si posta anunturi de recrutare efective in diverse medii
     Cunostinte legate de procesele de recrutare de pe web si a celor mai bune practici de recrutare (inclusiv a mediilor de socializare)
     Abilitatea de a gestiona simultan proiecte multiple inclusive de recrutare de masa
     Excelente abilitati de planificare si organizare
     Orientare catre detalii si excelenta in implementare
     Orientare catre rezultate
     Abilitati de prezentare si facilitare
     Rezistenta la stress, efort sustinut si capacitatea de a lucra peste program
     Cunostinte avansate de Microsoft Office.

    Responsabilitati

    SCOP:
    Planifica, organizeaza si coordoneaza implementarea proceselor si proiectelor de recrutare si selectie end-to-end (inclusiv recrutarea de masă), folosind diferite strategii si surse, pentru a atrage cu succes talentele potrivite la nivelul calitate stabilit si într-un interval de timp definit, aplicand Procedura de Recrutare în vigoare.

    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
     Responsabil(a) pentru toate activitatile din cadrul procesului si a proiectelor de recrutare si selectie de la definirea profilului candidatului, identificarea si punerea în aplicare a strategiilor si canalelor adecvate de recrutare, administrarea aplicatiilor candidatilor, intervievarea si selectarea candidatilor, prezentarea candidatilor si a rapoartelor acestora catre Managerul Angajator respectand standardele ridicate de calitate, activitati de follow-up cu acestia, briefing-ul și debriefing-ul candidatilor inainte si după interviuri, inclusiv activitatile de raportare si urmărire a proiectelor folosind baze de date si instrumente specifice;
     Schiteaza si agreaza profilul candidatului si anuntul de recrutare cu Managerul Angajator si Managerul de Resurse Umane Romania alocat (BP) – (pentru pozitii managerial) pe baza Fisei Postului si a competentelor cerute;
     Dezvolta si recomanda strategiile de recrutare necesare pentru o cautare de succes: identifica sursele posibile de candidati si canalele de recrutare si publica anuntul pe canalele agreate;
     Pregateste si coordoneaza administrarea testelor agreate (acolo unde este cazul) in cadrul procesului de recrutare si selectie;
     Participa la dezvoltarea si implementarea proiectelor legate brandul de angajator (sondaje, programe de internship, targuri de job-uri, evenimente de cariera, zilele portilor deschise etc.);
     Realizeaza alte rapoarte cerute de catre Directorul Dezvoltare Organizationala Romania.