Analist Servicii - Inovatie, Parteneriate si Go-To-Market Romania

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Telekom Romania active.


Vezi toate job-urile Analist Servicii - Inovatie, Parteneriate si Go-To-Market Romania active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Marketing
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente.
    Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. În ceea ce privește clientii business, Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Soluțiile noastre conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

    "Inainte de a aplica pentru aceasta pozitie va invitam sa accesati urmatorul link: https://www.telekom.ro/informare-candidat-dataprivacy pentru a va informa cu privire la modul in care Telekom Romania prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal.”
    *Numai candidatii selectati vor fi contactati.

    Cerinte

    Studii Superioare (Marketing/ Cibernetica/ / Telecomunicaţii sau domenii conexe);
    · Cunoasterea pietei de telecomunicatii din Romania, incluzand: tendinte in piata, cerintele consumatorilor, tehnologii;
    · Experienta in lucrul cu baze de date;
    · Cunostinte de analiza afacerii;
    · Cunoasterea pachetului Microsoft Office, Excel, PowerPoint si Project (Planner) la nivel avansat;
    · Cunostinte avansate de limba engleza scris/ vorbit;
    · Capacitate de analiza, sinteza, interpretare si planificare;
    · Capacitate de organizare si prioritizare;
    · Orientare spre detalii.

    Responsabilitati

    SCOP:
    Analizeaza, interpreteaza si prezinta informatiile necesare conceperii, definirii, lansarii dar si monitorizatii performantei pentru produsele si serviciile din segmentul rezidential, in vederea atingerii obiectivelor companiei.
    RESPONSABILITĂŢI:
    · Realizeaza rapoarte si prezentari (zilnice, saptamanale, lunare, la cerere) relationate cu evolutia traficului, utilizatorilor si veniturilor din segmentul rezidential;
    · Analizeaza si interpreteaza datele privind segmentul rezidential, in contextul produselor/serviciilor companiei;
    · Este responsabil cu monitorizarea pietei de telecomunicatii din Romania, respectiv a celei europene si nu numai; caută şi furnizează informaţii pentru analiza pietei si a produselor;
    · Elaboreaza propuneri pentru noi analize/ imbunatatiri in cadrul activitatii deja existente;
    · Interactioneaza cu managerii de Produs pe zonele de dezvoltare, implementare si monitorizare a produselor/serviciilor;
    · Interactioneaza cu persoane din cadrul altor structuri ale companiei pe teme de raportare sau monitorizare segement rezidential;
    · Este principalul element de legatura al structurii de Produse, Inovatie si Parteneriate cu alte structuri specifice referitor la probleme de raportare pentru segmentul rezidential;
    · Informeaza superiorul direct si coordonatorul activitatii referitor la orice schimbare interna sau externa care poate determina schimbari ale strategiei de produs pe termen scurt, mediu sau lung;
    · Responsabil pentru realizarea prezentarilor de produs atat pentru uz intern cat si extern (ex: pagini web produs, ANCOM, etc).