Analist Servicii

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Controlul calitatii
  • Marketing
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

    Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.

    Cerinte

    Studii Superioare (Marketing/ Cibernetica/ / Telecomunicaţii sau domenii conexe);
    · Cunoasterea pietei de telecomunicatii din Romania, incluzand: tendinte in piata, cerintele consumatorilor, tehnologii;
    · Experienta in lucrul cu baze de date;
    · Cunostinte de analiza afacerii;
    · Cunoasterea pachetului Microsoft Office, Excel, PowerPoint si Project (Planner) la nivel avansat;
    · Cunostinte avansate de limba engleza scris/ vorbit;
    · Capacitate de analiza, sinteza, interpretare si planificare;
    · Capacitate de organizare si prioritizare;
    · Orientare spre detalii.

    Responsabilitati

    SCOP:
    Analizeaza, interpreteaza si prezinta informatiile necesare conceperii, definirii, lansarii dar si monitorizatii performantei pentru produsele si serviciile din segmentul rezidential, in vederea atingerii obiectivelor companiei.
    RESPONSABILITĂŢI:
    · Realizeaza rapoarte si prezentari (zilnice, saptamanale, lunare, la cerere) relationate cu evolutia traficului, utilizatorilor si veniturilor din segmentul rezidential;
    · Analizeaza si interpreteaza datele privind segmentul rezidential, in contextul produselor/serviciilor companiei;
    · Este responsabil cu monitorizarea pietei de telecomunicatii din Romania, respectiv a celei europene si nu numai; caută şi furnizează informaţii pentru analiza pietei si a produselor;
    · Elaboreaza propuneri pentru noi analize/ imbunatatiri in cadrul activitatii deja existente;
    · Interactioneaza cu managerii de Produs pe zonele de dezvoltare, implementare si monitorizare a produselor/serviciilor;
    · Interactioneaza cu persoane din cadrul altor structuri ale companiei pe teme de raportare sau monitorizare segement rezidential;
    · Este principalul element de legatura al structurii de Produse, Inovatie si Parteneriate cu alte structuri specifice referitor la probleme de raportare pentru segmentul rezidential;
    · Informeaza superiorul direct si coordonatorul activitatii referitor la orice schimbare interna sau externa care poate determina schimbari ale strategiei de produs pe termen scurt, mediu sau lung;
    · Responsabil pentru realizarea prezentarilor de produs atat pentru uz intern cat si extern (ex: pagini web produs, ANCOM, etc).