Reporting Analyst (part-time)

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 18.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Veo WorldWide Services este o companie cu 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

    Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
    Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Ești o persoană riguroasă, cu spirit analitic și capacitate de sinteză? Îți place să lucrezi cu cifre și acorzi atenție detaliilor?
    Dacă răspunsul tău este « DA », atunci te invităm să te alături departamentului Control de gestiune din Iași.



    Pentru reușita în această misiune vei avea nevoie de:
    - Cunoștințe de limbă franceză la nivel mediu (A2-B1);
    - Cunoștințe de utilizare Excel;
    - Capacitate de adaptare la un mediu dinamic și intreprinzător;
    - Capacitate de învățare rapidă;
    - Capacitate de sinteză și spirit analitic;
    - Capacitatea de organizare și prioritizare.

    Responsabilitati

    În calitate de Reporting Analyst (part-time), principalele tale misiuni vor consta în:
    - Realizarea de rapoarte de analiză economico-financiară care să asigure un management eficient al activităților din cadrul firmei;
    - Monitorizarea gradului de atingere a obiectivelor specifice fiecărei activități din cadrul departamentelor din companie;
    - Realizarea și prezentarea de analize/rapoarte punctuale la solicitarea managementului.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Mediu de lucru internațional, cu reale oportunități de dezvoltare personală și profesională;
    - Atmosferă de lucru prietenoasă și spirit colegial;
    - Pachet salarial motivant.