Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Customer Care Agents in lingua italiana
This job is no longer active!View all jobs Abracall.Ro activeView all jobs Customer Care Agents in lingua italiana active on Hipo.roView all jobs Customer Support - Client Service active on Hipo.roView all jobs Telecommunication active on Hipo.ro |
Employer: | Abracall.Ro |
Domain: |
|
Job type: | full-time |
Job level: | Student/Graduate |
Location: |
|
Updated at: | 27.02.2018 |
Remote work: | On-site |
Povestea noastra incepe in Italia, in primii ani ai secolului Nouasprezece , mai exact în 1908, cu fondarea Tipografiei „Populare“, mica realitate arizanala bazata pe traditii si cultura artei de imprimare. Este încadrată în 1997 nașterea lui Abramo Customer Care SpA, care se afirma într-un timp scurt, ca o companie lider în plan național și internațional pentru furnizarea de servicii de integrate de BPO (Business Process Outsourcing) specializată în activitățile de Front line (asistenta tehnica, comerciala, administrativa) și back office. De-a lungul anilor, Abramo Customer Care S.p.A. deschide noi sucursale în Calabria, Lazio, Sicilia. În 2009, Abramo a aterizat la Tirana in Albania și a fondat Albacall. La cinci ani după succes, grupul Abramo continua sa investeasca în străinătate și în 2014, se prezinta la Berlin fondand Abramo Deutschland, în 2015 la São Paulo ca Abramo do Brasil și în 2016 în Slovenia ca Abramo.Si. Între Europa și America de Sud, sunt implicați 7000 de Customer Agents cu un profesionalism ridicat, care răspund în peste 20 de limbi. În 2016 s-a nascut sora cea mai mica Abracall.ro în București, unde sunt gestionate activități de Front line și back office.
Se hai voglia di metterti in gioco, non hai paura di cambiare lavoro, conosci la lingua italiana e vuoi migliorarla, sai utilizzare il pc e cerchi un ambiente di lavoro giovane ed entusiasta, invia il tuo cv. Offriamo contratto a tempo indeterminato part-time o full-time.
Responsibilitiesi nostri consulenti gestiscono in autonomia l'intera chiamata e propongono con il supporto dei sistemi informatici delle soluzioni alle situazioni emergenti; collaborano con i colleghi nel perseguimento di obiettivi individuali e di gruppo e partecipano attivamente nel portare avanti delle iniziative aziendali con idee personali e creative.
Other infoSe vuoi conoscerci da vicino invia un'email o chiamaci al +40736076937 o vieni a trovarci in str. Traian Popovici nr. 79-91, sector 3, bloc "Le Fontane"
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Support Internship BUCURESTI, Cluj Napoca, | |
Customer Representative (Bilingual: Italian/English) – On-site, Bucharest BUCURESTI, | |
Customer Representative (Bilingual: French/English) – On-site, Bucharest BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (305) |
Raporteaza eroarea la