Customer Care Agents in lingua italiana

This job is no longer active!

View all jobs Abracall.Ro active


View all jobs Customer Care Agents in lingua italiana active on Hipo.ro

View all jobs Customer Support - Client Service active on Hipo.ro

View all jobs Telecommunication active on Hipo.ro


Employer: Abracall.Ro
Domain:
  • Customer Support - Client Service
  • Telecommunication
  • Job type: full-time
    Job level: Student/Graduate
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 27.02.2018
    Remote work: On-site
    Short company description

    Povestea noastra incepe in Italia, in primii ani ai secolului Nouasprezece , mai exact în 1908, cu fondarea Tipografiei „Populare“, mica realitate arizanala bazata pe traditii si cultura artei de imprimare. Este încadrată în 1997 nașterea lui Abramo Customer Care SpA, care se afirma într-un timp scurt, ca o companie lider în plan național și internațional pentru furnizarea de servicii de integrate de BPO (Business Process Outsourcing) specializată în activitățile de Front line (asistenta tehnica, comerciala, administrativa) și back office. De-a lungul anilor, Abramo Customer Care S.p.A. deschide noi sucursale în Calabria, Lazio, Sicilia. În 2009, Abramo a aterizat la Tirana in Albania și a fondat Albacall. La cinci ani după succes, grupul Abramo continua sa investeasca în străinătate și în 2014, se prezinta la Berlin fondand Abramo Deutschland, în 2015 la São Paulo ca Abramo do Brasil și în 2016 în Slovenia ca Abramo.Si. Între Europa și America de Sud, sunt implicați 7000 de Customer Agents cu un profesionalism ridicat, care răspund în peste 20 de limbi. În 2016 s-a nascut sora cea mai mica Abracall.ro în București, unde sunt gestionate activități de Front line și back office.

    Requirements

    Se hai voglia di metterti in gioco, non hai paura di cambiare lavoro, conosci la lingua italiana e vuoi migliorarla, sai utilizzare il pc e cerchi un ambiente di lavoro giovane ed entusiasta, invia il tuo cv. Offriamo contratto a tempo indeterminato part-time o full-time.

    Responsibilities

    i nostri consulenti gestiscono in autonomia l'intera chiamata e propongono con il supporto dei sistemi informatici delle soluzioni alle situazioni emergenti; collaborano con i colleghi nel perseguimento di obiettivi individuali e di gruppo e partecipano attivamente nel portare avanti delle iniziative aziendali con idee personali e creative.

    Other info

    Se vuoi conoscerci da vicino invia un'email o chiamaci al +40736076937 o vieni a trovarci in str. Traian Popovici nr. 79-91, sector 3, bloc "Le Fontane"

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (305)