Specialist Instruire si Dezvoltare Segment Business

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Specialist Instruire si Dezvoltare Segment Business active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management Trainee active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Management Trainee
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.12.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Studii:
     Studii superioare finalizate

    Experienţa în muncă:
     Experienţă minim 3 ani in training si peste 400 de ore de training livrate la sala;
     Experienta relevanta de minim 2 ani in vanzari/relatii cu clientii;
     Curs de Formare Formatori si acreditare ANC (Autoritatea Nationala pentru Certificari).

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
     Excelente abilităţi de prezentare şi vorbire in public;
     Foarte bune abilitati interpersonale si de comunicare;
     Orientare catre rezultate si rezolvare de probleme;
     Orientare catre client;
     Proactivitate si pozitivism;
     Capacitate de sinteza si analiza;
     Capabil de a crea si a disemina incredere si integritate;
     Creativitate;
     Cunostinte de limba engleza, nivel avansat;
     Persoană orientată spre rezultate cu rigoarea planificarii si atingerii obiectivelor.

    Responsabilitati

    FUNCŢIE: Specialist Instruire Dezvoltare Segment Business Romania
    Directia Executiva Comercial – Segment Business Romania
    LOCAŢIE:Bucureşti

    SCOP:
    Realizeaza analiza de nevoi pentru instruire la nivel de compartiment/departament/functiune, dezvolta si livreaza cursuri la sala si on line, conform planului de instruire/nevoilor identificate pentru segmentul B2B, cu scopul de a optimiza performanta si de a dezvolta competentele necesare pentru atingerea obiectivelelor de vanzari calitative si cantitative, in conformitate cu obiectivele companiei.

    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
     Identifica si analizeaza nevoile de instruire si dezvoltare pentru personalul organizatiei (personal de conducere si de executie), de care este responsabil;
     Colaboreaza cu managerii pentru a proiecta solutii personalizate pentru cresterea productivitatii in structurile pe care acestia le coordoneaza , luand in considerare anumite criterii (rezultate KPI’s, cifre de vanzare, sondaje anuale etc.);
     Participa la elaborarea solutiilor alternative de dezvoltare (mentoring, coaching, instruire la locul de munca, etc) a angajatilor, cu scopul asigurarii unei diversitati de solutii de crestere a abilitatilor si competentelor;
     Revizuieste coerenta si acuratetea materialelor de training, in conformitate cu obiectivele companiei si cu informatiile primite de la superiorul direct si Managerul de Training si Dezvoltare Romania;
     Livreaza cursuri specifice (in care este certificat) in functie de cerintele functiunii;
     Pregateste rapoartele proiectelor de training livrate trimitandu-le si catre Managerul de Training si Dezvoltare Romania conform politicii si procedurii existente, monitorizeaza progresele si determina impactul prin propunerea solutiilor de imbunatatire a productivitatii canalelor de vanzari;
     Urmareste si analizeaza, prin rapoarte de training, programele de instruire si dezvoltare cu scopul de a determina eficacitatea sesiunilor de formare si propune solutii de imbunatatire (face recomandari managementului privind evaluarea nevoilor si rezultatele programelor);
     Actioneaza ca un agent al schimbarii, cu scopul de a sprijini initiativele de transformare;
     Participa la actiunile pentru dezvoltarea echipei la nivelul intregii organizatii, la evenimente interne ca facilitator/trainer/manager de proiect, in conformitate cu valorile companiei si obiectivele de business;
     Dezvolta si actualizeaza programe de training si dezvoltare pentru mediul on line;
     Transfera materialele de instruire si dezvoltare catre Administratorul de platforma elearning in timp util, pentru a asigura accesul la instruire pentru toti angajatii inregistrati la un anumit curs.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (280)