Manager de proiect (Suport tehnic)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Manager de proiect (Suport tehnic) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management Trainee active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Management Trainee
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.01.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Studii:
     Studii superioare in domeniul economic sau tehnic;
     Certificari/specializari in project management sau eficientizare de proces constituie un avantaj.

    Experienţa în muncă:
     Minim 5 ani experienta in domeniul Customer Care / Operations ;
     Minim 2 an experienta in gestionarea de proiecte interdepartamentale.

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
     Cunostinte foarte bune de Project management si optimizare de proces;
     Cunostinte bune in zona de siteme IT si procese Telekom Romania reprezinta un avantaj;
     Capacitatea de analiza si sinteza;
     Capacitate de soluţionare a problemelor in termenele stabilite;
     Capacitatea de a reactiona rapid la schimbari;
     Bune abilitati de planificare si organizare;
     Abilitati de persuasiune si negociere;
     Excelente aptitudini de comunicare si prezentare;
     Orientare catre clienti;
     Orientare catre rezultate;
     Initiativa;
     Lucru in echipa;
     Atitudine pozitiva;
     Flexibilitate;
     Cunostinte excelente de limba engleza (nivel avansat).

    Responsabilitati

    Functie:Specialist de proiect
    Directia Executiva Vanzari Locale si Operatiuni Clienti Romania
    Departament Suport Tehnic Romania
    Locatia: Bucuresti


    SCOP: Este direct responsabil pentru dezvoltarea proceselor si sistemelor utilizate in toate zonele Livrare si Intretinere Servicii Romania, pentru implementarea initiativelor si proiectelor nationale si a initiativelor la nivel de grup cu impact in activitatile diviziei. Urmareste in permanenta maximizarea eficientei muncii in derularea activitatilor, imbinarea proceselor si eliminarea activitatilor redundante, astfel incat sa realizeze remodelarea organizatiei, pentru a se potrivi cel mai bine nevoilor companiei si evolutiei pietei.

    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
     Gestioneaza initiative si proiecte cu impact in rezultatele Diviziei si ale companiei;
     Participa in proiectele in care este implicata divizia la nivelul Grupului ca resursa sau coordinator de initiativa
     Stabilileste scopul, defineste cerinte de business, analizeaza gradul de profitabilitate al proiectului/initiativei prin evidentierea costurilor si beneficiilor, obtine resursele necesare, defineste functionalitati si designul acestora la nivel detaliat, urmareste implementarea si testarea proceselor si ofera suport trainerilor in crearea materialelor pentru toate proiectele coordonate;
     Identifica oportunitati de dezvoltare ale Diviziei prin analiza proceselor, rezultatelor si cerintelor de la nivelul organizatiei, companiei si pietei si propune proactiv proiecte;
     Asigura calitatea, accesibilitatea, fiabilitatea, performanta si eficienta proiectelor gestionate pe parcursul intregului ciclului de viata ;
     Defineste, masoara si monitorizeaza indicatorii in vederea stabilirii gradului de succes/risc al proiectului (ex. calitate, costuri si timp de realizare, atingerea beneficiilor identificate in faza de analiza in periada post implementare proiect);
     Gestioneaza activitatile de restabilire a proceselor in cazul incidentelor si nefunctionarilor ce au impact asupra platformelor/aplicatiilor/sistemelor si serviciilor de Relatii cu Clientii;
     Mentine comunicarea si se aliniaza cu celelalte departamente initiatoare de proiecte din cadrul companiei pentru a asigura, indiferent de punctul de contact, o experienta pozitiva clientului, consistenta si coerenta, o utilizare optima a resurselor si indeplinirea obiectivelor generale ale Diviziei;
     Colaboreaza impreuna cu Diviziile IT, Tehnologie, Marketing si Produs pentru a livra specificatii de produs/proces care sa aiba in vedere o dezvoltare armonioasa a aplicatiilor si sistemelor;
     Detine responsabilitate comuna cu alte echipe din cadrul Diviziei si cu cele din Diviziile IT si Tehnologie pentru operatiuni de automatizare.
     Îndeplineşte sarcini specifice diviziei, pentru companiile Telekom Romania Group (TRG) şi/sau din echipele internaţionale relevante ale grupurilor DT/OTE, conform dispoziţiilor primite de la şefii ierarhici, în limita competenţelor şi ariilor de responsabilitate;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (156)