Specialist Instruire si Dezvoltare - Service Assurance&Delivery

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

    Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.

    Cerinte

    Studii:
     Studii universitare (domeniile psihologie, sociologie, comunicare - constituie un avantaj)

    Experienţa în muncă:
     Minim 1 an experienta pe zona relatii clienti si/sau evaluare calitativa a activitatii de call center
     Certificare Formator / Experienta pe pozitie de formator.



    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
     Bune abilităţi de planificare si organizare;
     Excelente abilitati de comunicare;
     Capacitate de analiza si sinteza;
     Orientare catre clienti;
     Orientare catre rezultat;e
     Capacitate de soluţionare a problemelor în regim de stres sau sub presiune;
     Creativitate;
     Iniţiativă;
     Flexibilitate;
     Cunostinte de limba engleza - nivel avansat
     Cunostinte solide de limba romana
     Bune cunostinte MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook, Project)

    Responsabilitati

    Functie: Specialist Instruire si Dezvoltare
    Divizia Service Assurance&Delivery
    Locatie:Bucuresti

    SCOP:
    Identificarea nevoilor de instruire, instruirea angajatilor si evaluarea calitativa a interactiunilor angajatilor diviziei Service Assurance&Delivey, in conformitate cu strategia si standardele companiei, in scopul imbunatatirii performantelor acestora.


    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
     Planifica si implementeaza programe de training si sesiuni de follow up, pentru personalul intern sau extern din cadrul diviziei Service Assurance&Delivery Romania;
     Elaboreaza, dezvolta si adapteaza suporturi de curs;
     Realizeaza periodic si propune catre superiorul direct planul de training;
     Dezvolta noi programe de training in conformitate cu analiza nevoii clientului intern sau extern;
     Ascultarea si evaluarea interactiunilor angajatilor diviziei, prin aplicatia Nice sau observare directa.
     Extragerea si analizarea rapoartelor din sistemele companiei pentru a identifica zone si personal ce necesita actiuni pe zona de evaluare & feedback/coaching
     Propunerea de masuri rapide de imbunatatire a modului de tratare a clientilor, prin feedback imediat catre angajati si supervizorii lor;
     Formularea de propuneri privind imbunatatirea procesului de evaluare, in functie de nevoile de business;
     Testarea agentilor prin e-learning si alte metode specifice si raportarea rezultatelor si propunerea de cursuri specifice in functie de analiza nevoii;
     Elaborarea periodica a rapoartelor privind sesiunile de workshop/training conform cu template-ul agreat;
     Evaluarea eficientei sesiunilor de feedback si a celor de workshop/training, prin intalniri periodice cu participantii;
     Adoptarea de masuri pentru a-si imbunatati nivelul de performanta profesionala in conformitate cu feedback-ul si cerintele superiorilor ierarhici;
     Informarea superiorului ierarhic asupra tuturor aspectelor exceptionale legate de activitatea pe care o desfasoara;
     Participarea la programele de pregatire profesionala in vederea atingerii nivelului de performanta;
     Colaborarea cu colegii pentru buna desfăşurare a activităţilor zilnice;
     Asigurarea confidentialitatii si securitatii datelor in relatiile stabilite, atat in interiorul Companiei cat si in afara acesteia;
     Înştiinţarea superiorului ierarhic despre orice disfuncţionalitate de natură să afecteze activitatea proprie sau interesele legitime ale clienţilor si ale companiei;
     Inlocuirea temporara a colegilor din cadrul biroului/departamentului cu acordul si instiintarea superiorului ierarhic;
     Raportarea periodica/la cerere a activitatilor desfasurate;
     Indeplinirea altor sarcini care se incadreaza in specificul activitatii biroului la cererea superiorului ierarhic.
     Îndeplineşte sarcini specifice diviziei, pentru companiile Telekom Romania Group (TRG) şi/sau din echipele internaţionale relevante ale grupurilor DT/OTE, conform dispoziţiilor primite de la şefii ierarhici, în limita competenţelor şi ariilor de responsabilitate;