Specialist Instruire si Dezvoltare - Service Assurance&Delivery

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Telekom Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist Instruire si Dezvoltare - Service Assurance&Delivery active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.12.2017
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente.
    Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. În ceea ce privește clientii business, Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
    Soluțiile noastre conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

    Cerinte

    Studii:
     Studii universitare (domeniile psihologie, sociologie, comunicare - constituie un avantaj)

    Experienţa în muncă:
     Minim 1 an experienta pe zona relatii clienti si/sau evaluare calitativa a activitatii de call center
     Certificare Formator / Experienta pe pozitie de formator.



    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
     Bune abilităţi de planificare si organizare;
     Excelente abilitati de comunicare;
     Capacitate de analiza si sinteza;
     Orientare catre clienti;
     Orientare catre rezultat;e
     Capacitate de soluţionare a problemelor în regim de stres sau sub presiune;
     Creativitate;
     Iniţiativă;
     Flexibilitate;
     Cunostinte de limba engleza - nivel avansat
     Cunostinte solide de limba romana
     Bune cunostinte MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook, Project)

    Responsabilitati

    Functie: Specialist Instruire si Dezvoltare
    Divizia Service Assurance&Delivery
    Locatie:Bucuresti

    SCOP:
    Identificarea nevoilor de instruire, instruirea angajatilor si evaluarea calitativa a interactiunilor angajatilor diviziei Service Assurance&Delivey, in conformitate cu strategia si standardele companiei, in scopul imbunatatirii performantelor acestora.


    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
     Planifica si implementeaza programe de training si sesiuni de follow up, pentru personalul intern sau extern din cadrul diviziei Service Assurance&Delivery Romania;
     Elaboreaza, dezvolta si adapteaza suporturi de curs;
     Realizeaza periodic si propune catre superiorul direct planul de training;
     Dezvolta noi programe de training in conformitate cu analiza nevoii clientului intern sau extern;
     Ascultarea si evaluarea interactiunilor angajatilor diviziei, prin aplicatia Nice sau observare directa.
     Extragerea si analizarea rapoartelor din sistemele companiei pentru a identifica zone si personal ce necesita actiuni pe zona de evaluare & feedback/coaching
     Propunerea de masuri rapide de imbunatatire a modului de tratare a clientilor, prin feedback imediat catre angajati si supervizorii lor;
     Formularea de propuneri privind imbunatatirea procesului de evaluare, in functie de nevoile de business;
     Testarea agentilor prin e-learning si alte metode specifice si raportarea rezultatelor si propunerea de cursuri specifice in functie de analiza nevoii;
     Elaborarea periodica a rapoartelor privind sesiunile de workshop/training conform cu template-ul agreat;
     Evaluarea eficientei sesiunilor de feedback si a celor de workshop/training, prin intalniri periodice cu participantii;
     Adoptarea de masuri pentru a-si imbunatati nivelul de performanta profesionala in conformitate cu feedback-ul si cerintele superiorilor ierarhici;
     Informarea superiorului ierarhic asupra tuturor aspectelor exceptionale legate de activitatea pe care o desfasoara;
     Participarea la programele de pregatire profesionala in vederea atingerii nivelului de performanta;
     Colaborarea cu colegii pentru buna desfăşurare a activităţilor zilnice;
     Asigurarea confidentialitatii si securitatii datelor in relatiile stabilite, atat in interiorul Companiei cat si in afara acesteia;
     Înştiinţarea superiorului ierarhic despre orice disfuncţionalitate de natură să afecteze activitatea proprie sau interesele legitime ale clienţilor si ale companiei;
     Inlocuirea temporara a colegilor din cadrul biroului/departamentului cu acordul si instiintarea superiorului ierarhic;
     Raportarea periodica/la cerere a activitatilor desfasurate;
     Indeplinirea altor sarcini care se incadreaza in specificul activitatii biroului la cererea superiorului ierarhic.
     Îndeplineşte sarcini specifice diviziei, pentru companiile Telekom Romania Group (TRG) şi/sau din echipele internaţionale relevante ale grupurilor DT/OTE, conform dispoziţiilor primite de la şefii ierarhici, în limita competenţelor şi ariilor de responsabilitate;