Operational Account Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Operational Account Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.01.2018
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    For our client a well-known leader in personal systems and printing, we are looking for a Operational Account Manager.
    The Data Account Manager Specialist is responsible for data quality checks and validation regarding the mandatory information needed for system updates, correct leased device handling and accurate extension pricing.

    Requirements:

    - First level university degree or equivalent experience;
    - Good command of English language - minimum B2 level;
    - Typically 2-3 years of related experience (e.g. customer service, general support roles);
    - Advanced communication skills with ability to convey medium impact messages clearly (verbal, written and presentation) to internal and external peers and management;
    - Good command of PC and Microsoft Office pack.

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    - First and single point of contact for End of Term scenario handling, implementation and processing;
    - Checking and making sure that all the documents subsequent to an End of Term request fulfill audit requirements and are consistent with the internal compliance policy;
    - Applies intermediate level of subject matter knowledge to solve a variety of common business issues;
    - Maintaining a permanent connection to all parties involved in the End of Term Processes Share expertise across the department;
    - Creation and constant update of process documentation;
    - Offering consulting to our internal customer regarding non-standard contracts and complex situation, and delivering Training/Guidelines to Internal Stakeholders and Back Office;
    - Manages complaints-related systems and tools and educate users as necessary;
    - Ensures availability of timely and accurate reporting and analysis.

    Job Code: 031117AB