Operational Account Manager

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    For our client a well-known leader in personal systems and printing, we are looking for a Operational Account Manager.
    The Data Account Manager Specialist is responsible for data quality checks and validation regarding the mandatory information needed for system updates, correct leased device handling and accurate extension pricing.

    Requirements:

    - First level university degree or equivalent experience;
    - Good command of English language - minimum B2 level;
    - Typically 2-3 years of related experience (e.g. customer service, general support roles);
    - Advanced communication skills with ability to convey medium impact messages clearly (verbal, written and presentation) to internal and external peers and management;
    - Good command of PC and Microsoft Office pack.

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    - First and single point of contact for End of Term scenario handling, implementation and processing;
    - Checking and making sure that all the documents subsequent to an End of Term request fulfill audit requirements and are consistent with the internal compliance policy;
    - Applies intermediate level of subject matter knowledge to solve a variety of common business issues;
    - Maintaining a permanent connection to all parties involved in the End of Term Processes Share expertise across the department;
    - Creation and constant update of process documentation;
    - Offering consulting to our internal customer regarding non-standard contracts and complex situation, and delivering Training/Guidelines to Internal Stakeholders and Back Office;
    - Manages complaints-related systems and tools and educate users as necessary;
    - Ensures availability of timely and accurate reporting and analysis.

    Job Code: 031117AB