Asistent administrativ

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EBC active.


Vezi toate job-urile Asistent administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: EBC
Domeniu:
  • Inginerie
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 07.12.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem compania de resurse umane care identifică, integrează și administrează eficient personalul de care au nevoie clienții români și internaționali. La noi vei găsi nu doar oportunități de muncă, ci și susținerea morală de care poate mai ai nevoie pentru a prinde curaj. Vom fi lângă tine în timpul interviului cu angajatorul și vom păstra o comunicare transparentă pe toată durata procesului de recrutare.

    Nu uita: Jobul ideal este locul de întâlnire al candidaților și companiilor care se potrivesc, iar noi știm să creăm astfel de locuri de întâlnire.

    Cerinte

    Recrutam 1 Asistent administrativ pentru unul din clientii nostri, un grup independent, distribuitor de materiale electrice, electrotehnice, de automatizare etc. Cu peste 50 de agentii in Franta, 13 in strainatate si 55 ani de experienta in sectorul industrial, grupul isi propune sa dezvolte pe plan international lansand o noua sucursala in Ploiesti.

    Sediul companiei : Ploiesti Sud

    - Experienta pe o pozitie similara de minimum 3 ani
    - Limba franceza la nivel avansat – obligatoriu
    - Limba engleza la nivel conversational
    - O excelenta capacitate de comunicare cu furnizorii si colaboratorii companiei
    - Foarte bune cunostinte Microsoft Office (Excel, Power Point, Adobe).

    Responsabilitati

    Asistentul(a) administrativ(a) se va ocupa de ansamblul activitatilor administrative legate de buna functionare a unei agentii comerciale :

    - Gestionare comenzi clienti si furnizori ;
    - Gestionarea incasarilor si a situatiei clientilor ;
    - Diferite declaratii legale;
    - Colaborarea cu cabinetul contabil;
    - Fluent(a) in limbile franceza si romana, asistentul (a) va asigura traducerile documentelor si va gestiona relatia cu filialele franceze.

    Candidatul va urma o formare pentru a putea utiliza programul informatic intern al societatii.

    Alte informatii

    Oferta :

    - Salariu fix competitiv
    - Posibilitate reala de avansare in cariera
    - Contract pe perioada nedeterminata

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Ploiesti,

    Hybrid