Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Asistent administrativ
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile EBC active.Vezi toate job-urile Asistent administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | EBC |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.12.2017 |
Remote work: | On-site |
Suntem compania de resurse umane care identifică, integrează și administrează eficient personalul de care au nevoie clienții români și internaționali. La noi vei găsi nu doar oportunități de muncă, ci și susținerea morală de care poate mai ai nevoie pentru a prinde curaj. Vom fi lângă tine în timpul interviului cu angajatorul și vom păstra o comunicare transparentă pe toată durata procesului de recrutare.
Nu uita: Jobul ideal este locul de întâlnire al candidaților și companiilor care se potrivesc, iar noi știm să creăm astfel de locuri de întâlnire.
Recrutam 1 Asistent administrativ pentru unul din clientii nostri, un grup independent, distribuitor de materiale electrice, electrotehnice, de automatizare etc. Cu peste 50 de agentii in Franta, 13 in strainatate si 55 ani de experienta in sectorul industrial, grupul isi propune sa dezvolte pe plan international lansand o noua sucursala in Ploiesti.
Sediul companiei : Ploiesti Sud
- Experienta pe o pozitie similara de minimum 3 ani
- Limba franceza la nivel avansat – obligatoriu
- Limba engleza la nivel conversational
- O excelenta capacitate de comunicare cu furnizorii si colaboratorii companiei
- Foarte bune cunostinte Microsoft Office (Excel, Power Point, Adobe).
Asistentul(a) administrativ(a) se va ocupa de ansamblul activitatilor administrative legate de buna functionare a unei agentii comerciale :
- Gestionare comenzi clienti si furnizori ;
- Gestionarea incasarilor si a situatiei clientilor ;
- Diferite declaratii legale;
- Colaborarea cu cabinetul contabil;
- Fluent(a) in limbile franceza si romana, asistentul (a) va asigura traducerile documentelor si va gestiona relatia cu filialele franceze.
Candidatul va urma o formare pentru a putea utiliza programul informatic intern al societatii.
Oferta :
- Salariu fix competitiv
- Posibilitate reala de avansare in cariera
- Contract pe perioada nedeterminata
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Consultant Constructii per. determinata 1 an (f/m) Ploiesti, | |
HR Recruitment Assistant with French Hybrid |
Raporteaza eroarea la