Manager Departament Comert

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    • Minim 3 ani experiență în derulare de contracte comerciale și achiziții (creare și dezvoltare gamă produse);
    • Gândire strategică;
    • Foarte bune abilități de comunicare și prezentare;
    • Capacitate de anticipare și organizare;
    • Foarte bune abilități de negociere;
    • Foarte bune abilități de planificare și prioritizare;
    • Gândire de ansamblu;
    • Capacitate de decizie și asumarea responsabilității;
    • Perseverență, flexibilitate;
    • Experiență relevantă în comerț reprezintă un avantaj;
    • Abilități avansate de operare pe calculator (Microsoft Office);
    • Posesia permisului de conducere auto categoria B;
    • Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat;

    Responsabilitati

    • Elaborează și implementează strategia pentru gamele de produse de care este responsabil;
    • Creează, adaptează si dezvoltă game de produse în funcție de nevoile clienților;
    • Este responsabil de atingerea obiectivelor de rentabilitate pentru departamentul său;
    • Este responsabil de controlul bugetelor şi a planului de activităţi din cadrul departamentului;
    • Asigură aplicarea principiilor de merchandising pentru gamele de produse de care este responsabil;
    • Analizează și selectează furnizori, negociază prețurile de cumpărare, termenele și condițiile comerciale;
    • Ia măsurile necesare în scopul începerii, menținerii și încheierii relațiilor comerciale cu furnizorii;
    • Răspunde de actualizarea, verificarea și întreținerea datelor specifice din baza de date;
    • Este la curent cu tendințele pieței de bricolaj (DIY) și le aplică în munca de zi cu zi;
    • Comunică cu magazinele în scopul asigurării celor mai bune produse și condiții;
    • Creează și prezintă rapoarte către management