Manager Departament

Angajator: Leroy Merlin
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • Targu Mures
  • Actualizat la: 07.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    LEROY MERLIN susține platforma comunitara online FACEM-FACEM pusă la dispoziția tuturor pasionaților de bricolaj, construcții, decorațiuni și grădinărit. La Leroy Merlin reușita fiecărui membru al companiei contribuie la reușita companiei.

    Cerinte

    Spirit de antreprenor - responsabil și autonom, ești mereu la curent cu tendințele pieței Do It Yourself. Ideile tale sunt mereu cu un pas înaintea competiției și se traduc în fapte și acțiuni;
    Puternic implicat în viața și dezvoltarea sectorului tău, îți folosești competențele și cunoștințele pentru a fi alături de client, de așteptările și nevoile acestuia;
    Adaptabil - îți place să înveti lucruri noi, îți plac provocările preferând rolul de actor și nu cel de spectator;
    Proactiv, favorizezi o stare de spirit indreptată spre progres și muncă în echipă cu scopul de a satisface nevoile clienților;
    Generos, depui tot efortul pentru a face în așa fel încât clienții tăi să se simtă în magazin ca acasă; prin exemplu personal împărtășești echipei calitățile care fac posibil acest lucru: onestitate, respect, competență, exigență, inițiativă și angajament;
    Și, în plus...Cu o experiență de minimum 2 ani în conducerea unei echipe ai un talent recunoscut în a dezvolta, coordona și motiva echipa din subordine în vederea atingerii obiectivelor calitative, dar și cantitative;
    Ești un bun vânzător - găsești întotdeauna soluțiile optime pentru nevoile clienților tăi;
    Pentru tine, a păstra și a transmite valori nu este o idee depășită;
    În ceea ce privește performanța, apreciezi și valorizezi munca în echipă pentru ca plăcerea de a câștiga împreună este mult mai mare;

    Așadar, cauți mai mult decât un post, un adevărat proiect profesional în care autonomia, performanța, spiritul de inițiativă și resursa umana sunt importante?

    Responsabilitati

    Vei fi în permanență în serviciul clientului;
    Vei fi Membru al Comitetului de Direcție;
    Vei putea prelua responsabilitățile și îndatoririle Directorului de Magazin în anumite situații;
    Vei avea autonomie în conducerea echipei (recrutare, formare, evaluare, evoluție);
    Vei coordona întreaga activitate comercială de aprovizionare și întreținere a departamentului în scopul asigurării celor mai bune produse și a unui înalt grad de satisfacție client;
    Vei anima echipele din Magazin/Sector în funcție de activitățile departamentului;
    Vei avea în vedere punerea în practică a merchandising-ului pentru gamele de produse de care ești responsabil;
    Vei organiza, planifica, coordona și verifica inventarele anuale;
    Vei fi responsabil de formarea și dezvoltarea echipei;
    Vei fi responsabil de crearea unui mediu de lucru plăcut ce favorizează performanța în spiritul valorilor Leroy Merlin.
    Pe Scurt: În calitate de Manager Departament Comercial vei fi responsabil de succesul Magazinului!