Analist Servicii Client cu Germana

Angajator: I.FUTURE
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    I FUTURE belongs to a Group of companies with multinational presence across various parts of the globe.
    Our goal is developing individuals by building a strong foundation towards their employable future, supporting both personal and corporate goals.

    Cerinte

    Studii superioare;
    Experienta de 1-2 ani in departamentul Customer Service poate constitui un avantaj,de preferat experienta intr-o companie FMCG;
    Cunostinte obligatorii de Limba Engleza si Germana;
    Cunostinte Microsoft Office (Excel, Word, Access, Outlook);
    Cunostintele de operare software (JDE, EDI) pot constitui un avantaj;
    Abilitati dezvoltate de comunicare (extern si intern);
    Abilitatea de a lucra rapid si in conditii de stres;
    Orientare catre nevoile clientului si catre solutionarea diferitelor probleme;
    Spirit de echipat;

    Responsabilitati

    Intocmirea intregului proces specific Customer Service : contactarea clientilor, evidenta preturilor oferite clientilor, procesarea comenzilor, evidenta stocului, emiterea notelor de credit/ debit, facturare, supraveghere logistica, incasari;
    Elaborarea de rapoarte care sa sprijine activitatea de Customer Service;
    Supravegherea urmatoarelor activitati: introducerea comenzilor, supravegherea retururilor si refacturarea acestora in diferitele sisteme de lucru (JDE, EDI, platforme proprii ale clientilor);
    Comunicarea proactiva cu clientii in vederea mentinerii unei relatii solide cu acestia, prin tratarea situatiilor aparute cu profesionalism si rapiditate;
    Urmarirea reclamatiilor si asigurarea corectitudinii notelor de credit/debit, eliminarea intarzierilor la plata;
    Monitorizare soldurilor trecute de scadenta si notificare clientilor in vederea achitarii lor;
    Gestionarea eventualelor litigii in vederea solutionarii lor;
    Urmarirea documentelor si a bazei de date a clientilor;
    Sprijinirea departamentelor de marketing, vanzari si financiar printr-o interactiune pozitiva si o buna comunicare pentru a intelege nevoile fiecaruia dintre ele.