Analist Servicii Client

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile I.FUTURE active.


Vezi toate job-urile Analist Servicii Client active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: I.FUTURE
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.12.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    IFUTURE Romania is a recruitment company part of a multinational organisation Thakral Group from Singapore. We want to be the Solution Partner, positioning as the intermediate between the potential of the labor market and the specialized staff need from our portofolio clients.

    The values which drives our activity are: Passion, Responsibility, Flexibility, Creativity.

    Our goal is to provide high quality recruitment and consultancy services to interested candidates of the romanian labor market, by making them take the right step forward and match goals with individual plans.

    Cerinte

    Studii superioare;
    Experienta de 1-2 ani in departamentul Customer Service poate constitui un avantaj,de preferat experienta intr-o companie FMCG;
    Cunostinte obligatorii de Limba Engleza;
    Cunostinte Microsoft Office (Excel, Word, Access, Outlook);
    Cunostintele de operare software (JDE, EDI) pot constitui un avantaj;
    Abilitati dezvoltate de comunicare (extern si intern);
    Abilitatea de a lucra rapid si in conditii de stres;
    Orientare catre nevoile clientului si catre solutionarea diferitelor probleme;
    Spirit de echipat;

    Responsabilitati

    Intocmirea intregului proces specific Customer Service : contactarea clientilor, evidenta preturilor oferite clientilor, procesarea comenzilor, evidenta stocului, emiterea notelor de credit/ debit, facturare, supraveghere logistica, incasari;
    Elaborarea de rapoarte care sa sprijine activitatea de Customer Service;
    Supravegherea urmatoarelor activitati: introducerea comenzilor, supravegherea retururilor si refacturarea acestora in diferitele sisteme de lucru (JDE, EDI, platforme proprii ale clientilor);
    Comunicarea proactiva cu clientii in vederea mentinerii unei relatii solide cu acestia, prin tratarea situatiilor aparute cu profesionalism si rapiditate;
    Urmarirea reclamatiilor si asigurarea corectitudinii notelor de credit/debit, eliminarea intarzierilor la plata;
    Monitorizare soldurilor trecute de scadenta si notificare clientilor in vederea achitarii lor;
    Gestionarea eventualelor litigii in vederea solutionarii lor;
    Urmarirea documentelor si a bazei de date a clientilor;
    Sprijinirea departamentelor de marketing, vanzari si financiar printr-o interactiune pozitiva si o buna comunicare pentru a intelege nevoile fiecaruia dintre ele.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (181)