Regional Sales Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Coca-Cola HBC Romania active.


Vezi toate job-urile Regional Sales Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Coca-Cola HBC Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.12.2017
    Scurta descriere a companiei

    Coca-Cola HBC Romania este cea mai mare companie din industria bauturilor si a doua cea mai mare din industria bunurilor de larg consum (FMCG), in plan local. Producem, imbuteliem local si distribuim in Romania si in zece alte tari din regiune bauturile din portofoliul Companiei Coca Cola. De asemenea, in Romania suntem cel mai mare exportator din industria bauturilor, cu o cota de aproape 30 de procente din toate exporturile de bauturi. Bauturile noastre sunt produse si imbuteliate in cele 3 fabrici pe care le detinem la nivel local in Ploiesti, Timisoara si Poiana Negrii. Cu o prezenta locala de peste 25 de ani, ne-am asumat un puternic angajament de a ne desfasura activitatea intr-un mod sustenabil, in interesul clientilor, furnizorilor, consumatorilor si angajatilor nostri. Coca Cola HBC, unul dintre cei mai mari imbuteliatori Coca Cola a fost numita in 2017, pentru al patrulea an consecutiv, lider al sustenabilitatii in industria bauturilor, conform clasamentului Dow Jones Sustainability Index.

    In anul 2017, Coca-Cola HBC Romania a investit 7 milioane de euro la fabrica din Timisoara pentru a deschide o linie de imbuteliere doze de mare viteza, cu o capacitate maxima de productie de 90.000 de doze/ora. Noua linie de imbuteliere este cea mai rapida linie de imbuteliere de bauturi care exista in prezent pe piata din Romania si are un grad inalt de automatizare de ultima generatie.

    Cerinte

    - Bachelor degree;
    - Fluent in English both verbal and written;
    - Strong working knowledge in MS Office;
    - Strong business acumen and mindset for growth;
    - Good understanding of business data;
    - Minimum experience in dealing with sales related complex data;
    - Results oriented;
    - Ability to work under deadlines.

    Responsabilitati

    - Collecting, analyzing, evaluating and reporting data in order to increase sales productivity;
    - Collecting sales records & trends and evaluating performance measured against sales quotas;
    - Creating both standardized & custom reports, conduct quantitative product & sales analysis
    - Providing support for internal stakeholders;
    - Assisting management in developing and reviewing the sales budget and rolling sales forecast;
    - Analyze line of business operations ;
    - Develop models and reporting structure that identify costs ;
    - Guide sales people (Key Accounts, Regional Sales, etc.) in entering an accurate forecast in our internal software that generates reports for forecast, and collaborate forecasts into.