Asistent (a) administrativ mentenanță (cu limbă franceză)

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Veo WorldWide Services este o companie cu 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

    Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
    Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Dacă:
    - ești pasionat (ă) de limba franceză și engleză, comunici la nivel mediu-avansat,
    - activitatea administrativă nu mai reprezintă un secret, ai lucrat minim 6 luni in domeniu,
    - ai avut avantajul de a fi lucrat cu devize,
    - proactivitatea te definește, poţi urmări concomitent o mulţime de proiecte cu aceeași rigoare și supleţe.
    - ești organizat(ă), răbdator(re) și știi să prioritizezi,
    - ești autonom(ă), entuziast(ă) și dorești să evoluezi,
    înseamnă că ești persoana potrivită și te așteptăm în echipa de Suport Mentenanţă Tehnică la sediul nostru din București.

    Responsabilitati

    În acest rol, vei oferi suport pentru a rezolva problemele de mentenanță prin identificarea de prestatori specializați și urmărirea intervențiilor acestora.



    În calitate de Asistent (a) administrativ mentenanță principalele tale misiuni vor fi să:
    - Asiguri gestionarea hotline telefonic pentru activități de mentenanță;
    - Identifici prestatori, soliciți devize și le validezi cu superiorul tău;
    - Întocmești analiza lucrărilor tehnice pentru a determina conformitatea și natura acestora, în vederea stabilirii persoanei care va suportă cheltuielile;
    - Redactezi dosarul corespunzător vizitelor Comisiilor de securitate;
    - Urmărești și verifici intervențiile diverșilor prestatari;
    - Tratezi mail-urile zilnic în funcție de prioritate și să realizezi rapoarte de activitate.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Formare la nivelul companiei;
    - Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes;
    - Pachet salarial şi mediu de lucru atractive.