Asistent (a) administrativ mentenanță (cu limbă franceză)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent (a) administrativ mentenanță (cu limbă franceză) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.01.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Dacă:
    - ești pasionat (ă) de limba franceză și engleză, comunici la nivel mediu-avansat,
    - activitatea administrativă nu mai reprezintă un secret, ai lucrat minim 6 luni in domeniu,
    - ai avut avantajul de a fi lucrat cu devize,
    - proactivitatea te definește, poţi urmări concomitent o mulţime de proiecte cu aceeași rigoare și supleţe.
    - ești organizat(ă), răbdator(re) și știi să prioritizezi,
    - ești autonom(ă), entuziast(ă) și dorești să evoluezi,
    înseamnă că ești persoana potrivită și te așteptăm în echipa de Suport Mentenanţă Tehnică la sediul nostru din București.

    Responsabilitati

    În acest rol, vei oferi suport pentru a rezolva problemele de mentenanță prin identificarea de prestatori specializați și urmărirea intervențiilor acestora.



    În calitate de Asistent (a) administrativ mentenanță principalele tale misiuni vor fi să:
    - Asiguri gestionarea hotline telefonic pentru activități de mentenanță;
    - Identifici prestatori, soliciți devize și le validezi cu superiorul tău;
    - Întocmești analiza lucrărilor tehnice pentru a determina conformitatea și natura acestora, în vederea stabilirii persoanei care va suportă cheltuielile;
    - Redactezi dosarul corespunzător vizitelor Comisiilor de securitate;
    - Urmărești și verifici intervențiile diverșilor prestatari;
    - Tratezi mail-urile zilnic în funcție de prioritate și să realizezi rapoarte de activitate.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Formare la nivelul companiei;
    - Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes;
    - Pachet salarial şi mediu de lucru atractive.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    4000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (34)