Specialist Call Center

Angajator: Vitas Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 17.11.2017
    Scurta descriere a companiei


    Vitas Institutie Financiara Nebancara S.A., parte a grupului Global Communities, cu sediul în Washington, USA. Vitas este o instituție de microcreditare care şi-a început activitatea din 1996, prin derularea unui program de împrumuturi către întreprinderile mici şi mijlocii, fiind unul dintre pionierii facilitării accesului micilor companii la finanţare, bazate pe analiza capacităţii şi potenţialului şi nu a posibilităţii de acoperire cu garanţii reale imobiliare.
    În activitatea noastră de creditare ne concentrăm asupra sectorului de IMM deoarece suntem convinşi că aceste afaceri creează cel mai mare număr de locuri de muncă şi au o contribuţie esenţială la dezvoltarea economică a ţării

    Cerinte

    Studii superioare absolvite.

    Experienta de lucru de minim un an intr-un Call Center.

    Constituie avantaj experienta in sfera vanzarilor si a relatiilor cu clientii.

    Abilitati analitice de prospectare si filtrare baze de date a clientiilor.

    Bune abilitati de comunicare, relationare, ascultare, autocontrol, management al timpului si stabilitate emotionala.

    Atitudine proactiva orientata spre client si rezultate, perseverenta in atingerea obiectivelor.

    Excelente abilitati de organizare, lucru in echipa si capacitate buna de a se adopta cu usurinta la schimbarile metodelor de lucru.

    Cunostinte de lucru intr-un CRM si suita MS OFFICE.

    Constituie avantaj cunoasterea limbii engleze.

    Responsabilitati

    Asigura buna desfasurare a activitatiilor zilnice ale Call Center-ului, in concordanta cu procedurile si regulile de lucru ale organizatiei.

    Urmareste buna desfasurare a proceselor si executarea eficienta a acestora.

    Desfasoara activitati de prospectare si filtrare baze de date a clientiilor.

    Contacteaza telefonic clienti prospecti, cu scopul stabilirii de intalniri de business.

    Transfera lead-urile stabilite catre echipa de vanzari VITAS.

    Controleaza in mod constant acuratetea informatiilor introduse in CRM precum si inchiderea procesului de vanzare in cazul fiecarui lead.

    Evalueaza in mod constant activitatea analistilor din Call Center si se asigura ca acestia cunosc si aplica informatiile noi si ca au competentele necesare desfasurarii activitatii.

    Prelucreaza date si informatii statistice pe care le raporteaza zilnic catre managementul companiei.

    Contribuie la dezvoltarea procedurilor operationale si a instructiunilor de lucru, precum si la formarea si integrarea noilor analisti din Call Center.

    Asigura realizarea obiectivelor si a indicatorilor cheie de performanta pentru proiectele in care este implicat.