Specialist Achizitii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist Achizitii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 04.01.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    - Experienta in achizitii, aprovizionare, comercial;
    - Studii superioare – tehnice/economice;
    - Limba engleza – nivel avansat;
    - Experienta in utilizarea calculatorului: softuri de sistem ERP; comunicare; Familia Office – Word, Excel;
    - Cunoasterea pietei, proceselor, procedurilor de lucru in achizitiile/vanzarea de produse si servicii;
    - Initiativa, atentie deosebita la detalii, abilitati de comunicare si de lucru in echipa, proactivitate, responsabilitate;

    Responsabilitati

    - Planifica si organizeaza in conditii optime, logice si eficiente achizitia de produse si servicii necesare companiei: materii prime, materiale, consumabile, servicii;
    - Negociaza contracte, preturile si termenele;
    - Realizeaza achizitiile - aprovizionarea: preluare comenzi de la toate departamentele firmei, cauta cele mai bune oferte, opereaza comenzile catre furnizori si solutioneaza problemele ce apar pe parcursul achizitiilor de la comanda pana la receptia finala;
    - Colaboreaza cu toate departamentele firmei pentru asigurarea materiilor prime, materialelor, consumabilelor, serviciilor necesare, corect, la termen si cu un cost minim;
    - Intocmeste si inregistreaza toate documentele necesare. Opereaza in sistemul informatic ERP;
    - Ofera solutiile cele mai bune colegilor din cadrul Departamentelor comerciale si de productie, avand in vedere rentabilitatea si maximizarea profitului;

    Alte informatii

    Salariul de start negociabil; majorari anuale.
    Mediu de lucru matur, competent, interesant, stabil, serios;
    Evaluari periodice, prime, bonusuri, o cultura organizationala bazata pe respect si performanta.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Timisoara, Job national

    Timisoara,

    Aplica fara CV
    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (5)