International freight forwarder

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile International freight forwarder active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.12.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    • Bune capacităţi de organizare şi negociere;
    • Gândire analitică și atenţie la detalii;
    • Simţ comercial dezvoltat;
    • Experiență profesională de cel puţin 2 ani într-unul din domeniile următoare: transport, logistică, vânzări, customer service, order management, achiziţii;
    • Cunoaşterea limbilor engleză şi franceză nivel B2;
    • Cunoştinţe de utilizare pachet Microsoft Office (îndeosebi Excel);
    • Cunoştinţe SAP (reprezintă un avantaj).

    Responsabilitati

    Alăturându-te echipei Transport, sarcinile tale vor cuprinde 2 dimensiuni:



    • Organizare transport pentru clienți externi prin:
    - creșterea portofoliului de clienți internaționali;
    - negocierea condițiilor de livrare, a tarifelor și identificarea celor mai bune soluții de transport.
    • Organizare transport pentru clienți interni prin:
    - contactarea furnizorilor de marfă din Europa pentru a asigura aprovizionarea platformelor logistice;
    - stabilirea condițiilor de transport de la furnizorii din Europa către platformele logistice și urmărirea comenzilor până la recepționarea mărfii;
    - programarea telefonică și prin e-mail a datelor și orelor de livrare la platformele de destinație;
    - prospectarea pieței pentru îmbogățirea bazei de date a transportatorilor.

    Alte informatii

    Beneficii
    • Home office;
    • Curs de limba franceză și training de specialitate;
    • Pachet salarial și mediu de lucru atractive;
    • Benefit - platforma online pentru beneficii – reduceri magazine, activități sportive, asigurare medicală.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov, Ploiesti,

    BUCURESTI, Ilfov,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (33)