International freight forwarder

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Veo WorldWide Services este o companie cu 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

    Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
    Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    • Bune capacităţi de organizare şi negociere;
    • Gândire analitică și atenţie la detalii;
    • Simţ comercial dezvoltat;
    • Experiență profesională de cel puţin 2 ani într-unul din domeniile următoare: transport, logistică, vânzări, customer service, order management, achiziţii;
    • Cunoaşterea limbilor engleză şi franceză nivel B2;
    • Cunoştinţe de utilizare pachet Microsoft Office (îndeosebi Excel);
    • Cunoştinţe SAP (reprezintă un avantaj).

    Responsabilitati

    Alăturându-te echipei Transport, sarcinile tale vor cuprinde 2 dimensiuni:



    • Organizare transport pentru clienți externi prin:
    - creșterea portofoliului de clienți internaționali;
    - negocierea condițiilor de livrare, a tarifelor și identificarea celor mai bune soluții de transport.
    • Organizare transport pentru clienți interni prin:
    - contactarea furnizorilor de marfă din Europa pentru a asigura aprovizionarea platformelor logistice;
    - stabilirea condițiilor de transport de la furnizorii din Europa către platformele logistice și urmărirea comenzilor până la recepționarea mărfii;
    - programarea telefonică și prin e-mail a datelor și orelor de livrare la platformele de destinație;
    - prospectarea pieței pentru îmbogățirea bazei de date a transportatorilor.

    Alte informatii

    Beneficii
    • Home office;
    • Curs de limba franceză și training de specialitate;
    • Pachet salarial și mediu de lucru atractive;
    • Benefit - platforma online pentru beneficii – reduceri magazine, activități sportive, asigurare medicală.