Service Centre Representative cu Limba Italiana

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    - Minim diploma de bacalaureat;
    - Cunoastere limba italiana nivel avansat;
    - Reprezinta avantaj cunoasterea limbii engleze la un nivel conversational;
    - Excelente abilitati de comunicare orala si scrisa;
    - Adaptabilitate la situații neprevăzute;
    -Rezistenta la stres si autoincredere

    Responsabilitati

    - Preluarea si tratarea corespunzător, in limba italiana conform procedurilor interne sesizările/solicitările apărute prin email, telefonic sau prin sistemul de ticketing legate de serviciile oferite clienților;
    - Oferă sprijin clientului pentru configurarea hardware si software a echipamentelor IT, astfel incât serviciile oferite sa fie funcționale;
    - Înregistrează problemele în sistemul de gestionare a incidentelor;
    - Operează modificări in baza de date a companiei.

    Alte informatii

    Oferta:

    - Contract pe perioada nedeterminata;
    - Locatie centrala - Zona Piata Victoriei;
    - Mediu tanar si dinamic.