Coordonator Comunicare Web

Angajator: Groupama Asigurari
Domeniu:
  • Internet - eCommerce
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Groupama Asigurări este unul dintre liderii pieţei de profil din România. Compania este parte a unui grup internaţional de asigurări şi servicii financiare din Europa, de origine franceză, cu peste 13 milioane de clienţi şi 34.000 de angajaţi, la nivel global.
    Unul dintre obiectivele strategice ale Groupama Asigurări este de a deveni asigurărorul preferat de români. În egală măsură, succesul nostru este direct legat de motivaţia și performanţa angajaţilor noştri. În acest moment, suntem unul dintre cei mai mari angajatori din domeniu și investim constant în pregătirea şi dezvoltarea oamenilor, principala noastră resursă. De-a lungul timpului, am dezvoltat o cultură a performanţei şi avem convingerea că realizările deosebite ale angajaţilor noştri şi recunoaşterea talentelor contribuie cu succes la creşterea performanţelor organizaţiei în ansamblu.

    Cerinte

    Studii superioare de specialitate;
    Minim 2 ani experienta in comunicare sau marketing, new media;
    Cunostinte solide a tehnologiilor web si new media;
    Foarte bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
    Gandire creativa;
    Bune cunostinte de operare pe calculator;
    Orientare catre rezultat si catre client;
    Fluenta in limba engleza.

    Responsabilitati

    Contribuie la definirea si implementarea strategiei de comunicare online a brand-ului;
    Creeaza, mentine si actualizeaza continutul site-urilor de Internet si intranet ale companiei;
    Gestioneaza prezenta brand-ului prin intermediul retelelor sociale (Facebook, Instagram, LinkedIn);
    Adapteaza continutul print pentru web publishing;
    Face permanent demersuri pentru cresterea vizibilitatii si functionalitatii site-urilor si conturilor web ale companiei;
    Gestioneaza implementarea in mediul online a campaniilor de comunicare;
    Promoveaza imaginea si produsele societatii urmand politica de comunicare a companiei.