Reprezentant vanzari - Vaslui

Angajator: Dedeman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Vaslui
  • Actualizat la: 19.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Lider de piata in domeniul retailului de materiale de constructii si amenajari interioare, Dedeman se dezvolta continuu prin seriozitate, ambitie, perseverenta, implicare, onestitate si harnicie. Acestea sunt valorile dupa care se ghideaza, pe care le pune in serviciul clientilor si pe care le incurajeaza si le cultiva la angajati, fiind mereu dedicat dezvoltarii lor profesionale.
    In cei 25 ani de activitate, Dedeman a dezvoltat un management organizational occidental, cuprinzand traininguri si stagii de pregatire, activitati ce s-au reflectat in expertiza si fidelizarea angajatilor. Succesul acestui tip de management a dus la nominalizarea companiei noastre in revista Capital 2005, in topul companiilor care işi tratează angajaţii cu respect, iar in 2006 pe locul 8 in topul firmelor pentru care merită să lucrezi. In 2010, Dedeman a fost al 4-lea cel mai mare angajator cu capital privat romanesc.
    Capitalul uman este unul dintre cele mai importante atuuri ale noastre aducand plus valoare prin oferirea de produse si servicii excelente clientilor nostri si facand mereu proba valorilor noastre comune. De aceea, ii sprijinim si incurajam pe cei peste 10.500 de angajati sa aiba initiative si sa se dezvolte personal si profesional, avand grija, in acelasi timp, ca acestia sa mentina echilibrul intre activitatea profesionala si viata privata.

    Cerinte

    Studii medii/superioare
    Experienta in domeniul materialelor de constructii/instalatiilor reprezinta un avantaj
    Orientare catre client si excelente abilitati de comunicare
    Abilitati de vanzare, negociere si promovare de solutii complete
    Diplomatie si orientare catre rezolvarea conflictelor
    Abilitati de organizare, planificare si prioritizare
    Harnic, perseverent, onest, cu simt dezvoltat al responsabilitatii
    Initiativa si orientare spre invatare
    Autonomie si capacitatea de a evalua situatii diferite
    Disponibilitate la efort fizic
    Operare MS Office ( Excel, Word )
    Permis de conducere categ B

    Responsabilitati

    Dezvolta portofoliul de clienti respectand strategia de vanzari a companiei
    Mentine relatiile cu clientii si reprezinta compania in relatiile comercialeIncheie contracte si acorduri comerciale conform politicilor si standardelor companiei
    Cunoaste si analizeaza concurenta
    Se asigura ca termenele de plata scadente sunt respectate
    Mentine o evidenta stricta a documentelor cu care lucreaza (formulare cu regim special, fise de analiza, contracte)
    Intocmeste rapoarte specifice activitatii desfasurate

    Alte informatii

    Pachet salarial motivant (salariu fix, bonuri de masa, bonus de performanta)
    Masina de seviciu, laptop, telefon
    Training-uri de vanzari si produse
    Posibilitatea dezvoltarii in cariera