Specialist Resurse Umane

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Farmacie - Medicina
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Voluntari
  • Actualizat la: 19.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    BIA Human Resource Management Services a luat fiinta in 1992, numarandu-se printre primele companii de resurse umane din Romania. Pornind de la servicii de executive search, ne-am dezvoltat odata cu extinderea mediului de afaceri din Romania si am adaugat in portofoliul nostru servicii precum recrutarea si selectia de personal, salarizarea si administrarea de personal, consultanta in managementul resurselor umane, asistenta pentru expatriati, leasing de personal (agent de munca temporara) si consilierea in tranzitie de cariera.

    Astfel, fiind unul dintre pionierii serviciilor profesionale de resurse umane din Romania, am reusit sa fim alaturi de managerii de HR in ultimii peste 25 de ani. In tot acest timp, le-am oferit partenerilor nostri, cele peste 200 de companii din diverse domenii de activitate, cunostintele si abilitatile specialistilor nostri, precum si beneficiile tehnologiilor pe care acestia le folosesc in activitatea de zi cu zi.

    Increderea cu care acestia ne-au mandatat atunci cand au ales sa externalizeze total sau partial activitatile de resurse umane catre noi ne motiveaza sa le oferim servicii de resurse umane la un nivel maxim de competenta. Valorile care ne ghideaza – Profesionalism, Pasiune si Parteneriat – le oferim odata cu semnarea fiecarei intelegeri de afaceri.

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, o importantă companie internațională care activează în domeniul serviciilor medicale, recrutăm Specialist Resurse Umane.

    Pentru început, angajarea se face pe perioadă determinată de 2 ani, iar posibilitatea de prelungire va fi luată în discuție către finalul perioadei de colaborare.

    Cerințe:
    - experiență de cel puțin 2 ani pe un post cu atribuții similare într-o companie cu peste 200 de salariați
    - buna cunoaștere a legislației muncii
    - absolvent/ă studii superioare, preferabil profil economic
    - limba engleză - nivel avansat
    - bună utilizare a programelor Ms Word și Excel
    - cunoașterea programului SAP reprezintă avantaj
    - bună capacitate de organizare
    - persoană responsabilă, dinamică, atitudine pozitivă
    - foarte bună orientare către detalii
    - excelente abilități de comunicare
    - disponibilitate de deplasare in centrele de dializă (ocazional)

    Responsabilitati

    - întocmirea contractelor individuale de muncă, a actelor adiționale, a deciziilor și înregistrarea acestora în REVISAL în termenul stabilit
    - întocmirea adeverințelor la cererea salariaților
    - întocmirea și actualizarea fișelor de post
    - menținerea legăturii cu persoanele responsabile din centrul de dializă (medic șef, asistentă șefă), oferind suport în probleme legate de pontaje, programare concedii de odihnă/ medicale, concedii fără plată etc.
    - actualizarea bazei de date
    - intorducerea facturilor aparținând departamentului HR în SAP
    - menținerea legăturii cu furnizorul de Medicina Muncii, verificarea efectuării vizitelor periodice de către angajați
    - alte activități de suport specifice domeniului de activitate

    Alte informatii

    Beneficii:
    - salariu motivant, corelat cu experiența și abilitățile
    - bonuri de masă
    - bonus anual (în funcție de performanță)
    - abonament servicii medicale
    - transport dus-întos asigurat de angajator de la Piața Charles de Gaulle

    Așteptăm cu interes CV-urile dumneavoastră. Fiecare candidatură va fi tratată cu discreție.

    Apreciem interesul și mulțumim tuturor candidaților, însă doar cei care îndeplinesc cerințele din anunț vor fi contactați. Vă mulțumim pentru înțelegere!