Business Analyst (București)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Business Analyst (București) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Ai capacitatea de a dezvolta rapoarte și analize complexe și de a le prezenta managementului companiei? Știi să gestionezi și să te dedici unui proiect în totalitate, dând dovadă de autonomie? Ești o fire îndeajuns de curioasă pentru a-ți dezvolta o imagine de ansamblu asupra business-ului? Ai capacitatea de a « gândi dincolo de cifre »?



    Dacă răspunsul tău este «DA», atunci te invităm să te alături departamentului nostru de Reporting și Controlling din București.



    Ne-ar plăcea să:
    - Ai experiență relevantă de peste 2 ani în domeniul economic/ financiar/ audit/ analiză financiară/ reporting/ cost controlling/ business analytics/ previziuni financiare;
    - Ai cunoștințe de limbă engleză la nivel mediu-avansat (minimum B2); cunoașterea limbii franceze reprezintă un avantaj;
    - Ai cunoștințe de utilizare Excel (nivel mediu);
    - Ai o bună capacitate de analiză și sinteză, gândire logică, atitudine proactivă;
    - Fii pasionat de cifre și analize, orientat către client, deschis spre activități transverse în colaborare cu alte departamente naționale și internaționale;
    - Îți dorești să evoluezi într-un context dinamic și internațional.

    Responsabilitati

    - Definirea instrumentelor de control și a indicatorilor de performanță pentru a monitoriza evoluția activității.
    - Realizarea de rapoarte de analiză economico-financiară care să asigure un management eficient al activităților din cadrul firmei (bugete, costuri, variații, etc.).
    - Analiza cifrei de afaceri, a costurilor, a rentabilității investițiilor.
    - Realizarea și prezentarea de analize/ rapoarte punctuale pentru managementul și top managementul companiei.
    - Alertarea managementului în cazul identificării unor disfuncționalități la nivelul activității analizate.

    Alte informatii

    Ce oferim:
    - Home office.
    - Benefit - platforma online pentru beneficii – reduceri magazine, activități sportive, asigurări medicale, seven cards etc;
    - Acces la școala internațională de formare a companiei + training-uri/cursuri externe;
    - Implicare în proiecte transversale, la nivel local sau internațional;
    - Integrarea într-un mediu profesionist, alături de o echipă deschisă, dinamică și de succes.