Business Analyst (București)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.Vezi toate job-urile Business Analyst (București) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | VEO Worldwide Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 13.10.2018 |
Remote work: | On-site |
VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.
Ai capacitatea de a dezvolta rapoarte și analize complexe și de a le prezenta managementului companiei? Știi să gestionezi și să te dedici unui proiect în totalitate, dând dovadă de autonomie? Ești o fire îndeajuns de curioasă pentru a-ți dezvolta o imagine de ansamblu asupra business-ului? Ai capacitatea de a « gândi dincolo de cifre »?
Dacă răspunsul tău este «DA», atunci te invităm să te alături departamentului nostru de Reporting și Controlling din București.
Ne-ar plăcea să:
- Ai experiență relevantă de peste 2 ani în domeniul economic/ financiar/ audit/ analiză financiară/ reporting/ cost controlling/ business analytics/ previziuni financiare;
- Ai cunoștințe de limbă engleză la nivel mediu-avansat (minimum B2); cunoașterea limbii franceze reprezintă un avantaj;
- Ai cunoștințe de utilizare Excel (nivel mediu);
- Ai o bună capacitate de analiză și sinteză, gândire logică, atitudine proactivă;
- Fii pasionat de cifre și analize, orientat către client, deschis spre activități transverse în colaborare cu alte departamente naționale și internaționale;
- Îți dorești să evoluezi într-un context dinamic și internațional.
- Definirea instrumentelor de control și a indicatorilor de performanță pentru a monitoriza evoluția activității.
- Realizarea de rapoarte de analiză economico-financiară care să asigure un management eficient al activităților din cadrul firmei (bugete, costuri, variații, etc.).
- Analiza cifrei de afaceri, a costurilor, a rentabilității investițiilor.
- Realizarea și prezentarea de analize/ rapoarte punctuale pentru managementul și top managementul companiei.
- Alertarea managementului în cazul identificării unor disfuncționalități la nivelul activității analizate.
Ce oferim:
- Home office.
- Benefit - platforma online pentru beneficii – reduceri magazine, activități sportive, asigurări medicale, seven cards etc;
- Acces la școala internațională de formare a companiei + training-uri/cursuri externe;
- Implicare în proiecte transversale, la nivel local sau internațional;
- Integrarea într-un mediu profesionist, alături de o echipă deschisă, dinamică și de succes.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Trainee Economist / Business Administration / Sales / Marketing - GraduatE.ON (București, Cluj-Napoca, Iași, Sibiu, Târgu Mureș) Aplica fara CV | |
Credit & Collection Analyst Aplica fara CV | |
BACK-OFFICE ANALYST with ITALIAN - On Site - Bucharest Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (219) |
Raporteaza eroarea la