Ofiter Administrare Credite

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Bancpost active.


Vezi toate job-urile Ofiter Administrare Credite active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Bancpost
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.01.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Bancpost is a Top 10 Romanian bank, present for 25 years on the local market. It is the 5th brand in terms of public awareness within the banking sector, holds position 8 in deposits and the 8th place in lending (as a Group). With over 2.200 employees and a territorial network of 148 branches and 7 Business Centres, Bancpost is also one of the leaders of the local card market and has developed extensive networks of over 553 ATMs, 7,438 POSs and 192 APSs, providing convenient and permanent access to the Bank’s services. Bancpost is the exclusive partner in Romania of American Express® both on issuance and acceptance of credit cards, while at the same time is a Visa and MasterCard representative. Bancpost has invested significantly in developing various electronic channels of distribution, essential tools for the modern client. Fastbanking - the Internet Banking solution of Bancpost - is one of the best on the market, while FastMobile – the Mobile Banking solution – won the "Award for the highest value of transactions performed through a mobile banking service launched in 2014", within the Online Banking Awards Gala organized by FinMedia. Given its commitment to support Romanian performance and values, Bancpost became the Official Sponsor of the FRF (Romanian Football Federation) and of the National Football Team starting 2015.

    Cerinte

    • Cel putin 3 ani de experienta in activitatea de creditare; experienta in zona de administrare credite constituie un avantaj;
    • Cunostinte de limba engleza – nivel intermediar;
    • Cunostinte operare PC;
    • Usurinta de a se descurca in situatii de ambiguitate;
    • Rezolvarea problemelor;
    • Capacitatea de analiza si sinteza;
    • Abilitati de comunicare si negociere;
    • Responsabilitate;
    • Initiativa;
    • Capacitate de a lucra in conditii de stress si de a respecta termene-limita stranse;
    • Spirit motivat.

    Responsabilitati

    • Raspunde in termenele stabilite la solicitarile post-implementare ale clientilor, colaborand in acest scop cu alte servicii sau directii ale directiei si din Banca (de exemplu Directia Credite, Directia Juridica, Directia Servicii Clienti) si in concordanta cu normele interne aplicabile in vigoare;
    • Proceseaza in sistem solicitarile post-debursare pentru credite primite de la unitatile teritoriale;
    • Inregistreaza in sistem nota contabila pentru comisionul aferent politelor SBB datorat de catre ERB Eurolife Asigurari Generale S.A;
    • Inregistreaza in sistem nota contabila pentru returnarea comisionului de catre FNGCIMM;
    • Inregistreaza in sistem primele de asigurare returnate de catre ERB Eurolife Asigurari Generale SA si ERB Eurolife Asigurari Viata SA, aferente politelor de asigurare platite de catre banca pentru creditele persoane fizice vandute/subparticipate/bancpost;
    • Inregistreaza in sistem primele de asigurare catre ERB Eurolife Asigurari Generale SA, aferente politelor de asigurare de grup incheiate de catre banca pentru creditele persoane fizice vandute/subparticipate si neplatite de catre clienti;
    • Inregistreaza in sistem comisionul datorat de catre ERB Eurolife Asigurari Generale S.A si ERB Eurolife Asigurari Viata SA aferent politelor pentru creditele persoane fizice;
    • Inregistreaza in sistem primele de asigurare datorate catre ERB Eurolife Asigurari Viata SA, aferente politelor de asigurare PPI;
    • Actualizeaza in FlexCube valabilitatea politelor de asigurare privind creditele acordate clientilor din categoria Persoane Fizice si Juridice;
    • Colecteaza sumele restante inregistrate la creditele acordate clientilor din categoria Persoane Fizice si Juridice;
    • Intocmeste documentatia privind eliberarea garantiilor, in colaborare cu unitatile teritoriale, urmare a rambursarii anticipate integrale sau partiale, potrivit procedurilor aplicabile sau in baza deciziei de credit relevante;
    • Intocmeste scrisori de raspuns privind solicitari specifice ale clientilor, se asigura de expedierea corespunzatoare si la timp a acestora, in conformitate cu deciziile si procedurile relevante;
    • Distribuie in cazul creditelor pentru care a fost facuta o solicitare de despagubire sumele acceptate la plata de catre societatile de asigurare;
    • Proceseaza in sistem accelerarea creditelor;
    • Repartizeaza in sistem sumele recuperate ca urmare a procesului de executare silita;
    • Deschide in sistem conturi din clasa RECPOP si le ataseaza creditelor aflate in procesul de executare;
    • Efectueaza in sistem operatiuni legate de cheltuieli de judecata si transferuri de sume catre executori, pentru creditele persoane fizice aflate in proces de executare;
    • Efectueaza operatiunile de inchidere a garantiilor in sistem in cazul in care creditul este lichidat si operatiuni de actualizare /corectie a garantiilor;
    • Particita la efectuarea operatiunilor de scoatere in afara bilantului;
    • Efectueaza in sistem operatiuni legate de corectii pentru credite persoane fizice, solicitate de diverse departamente;
    • Efectueaza operatiuni necesare treceri pe conditii standard a creditelor apartinand fostilor salariati si proceseaza in sistem modificarea costurilor.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (43)