Customer Development Operations UFS Romania

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Unilever active.


Vezi toate job-urile Customer Development Operations UFS Romania active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Angajator: Unilever
Domeniu:
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 01.03.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    On any given day, two billion people use Unilever products to look good, feel good and get more out of life. With more than 400 brands focused on health and wellbeing, no company touches so many people's lives in so many different ways.

    Our portfolio ranges from nutritionally balanced foods to indulgent ice creams, affordable soaps, luxurious shampoos and everyday household care products. We produce world-leading brands including Lipton, Knorr, Dove, Axe, Hellmann's and Omo, alongside trusted local names such as Dero and Delikat.

    For us, sustainability is integral to how we do business. With 7 billion people on our planet, the earth's resources can be strained. This means sustainable growth is the only acceptable model of growth for our business. The Unilever Sustainable Living Plan sets out to decouple our growth from our environmental impact, while at the same time increasing our positive social impact. We believe that as a business we have a responsibility to our consumers and to the communities in which we have a presence. Around the world we invest in local economies and develop people's skills inside and outside of Unilever.

    Cerinte

    Cerinţe:
    - Studii superioare
    - Limbi straine: engleză fluent
    - Cunostiinte PC, in special Microsoft Office – Excel.
    - Experienta anterioara in functii de support pentru departamentul de vanzari / Customer Development si /sau experienta in management de proiect.
    - Abilități analitice si numerice, usurinta in lucrul cu aplicatii IT. Atentie la detaliu. Adaptabilitate la schimbare si abilitatea de a lucra in echipa.

    Responsabilitati

    • Prim punct de contact pentru functionarea a trei sisteme informatice de support a proceselor de vanzare: Hermes, SSD si DSR motivation / DSR app
    • Centralizarea rapoartelor privind vanzarile primite de la distribuitori si subdistribuitori
    • Efectuarea verificărilor și implementarea corecțiilor necesare pentru a asigura calitatea datelor primite de la distribuitori prin sistemul de raportare SSD
    • Intocmirea de rapoarte interne bazate pe cerințele echipelor de vânzări / marketing / financiar
    • Înțelegerea afacerii și furnizarea proactivă a analizelor bazate pe SSD, precum si furnizarea diverselor rapoarte periodice solicitate de catre departamentele vanzari, financiar, marketing;
    • Verificarea ofertelor si promotiilor acordate in piata de distribuitori si agreate in prealabil de responsabil financiar UFS, urmata de intocmirea rapoartelor de note de credit / debit lunare
    • Verificarea si mentinerea functionalitatii si a acuratetii datelor din aplicatia Hermes instalata pe tabletele reprezentantilor de vanzari UFS.
    • Verificarea si mentinerea functionalitatii si a acuratetii datelor din aplicatia Parteneri pentru Success. In baza rapoartelor primite introduce vanzarile agentilor de la distribuitori in conturile create in platforma online
    • Asigura support pentru mentinerea unei baze de date clienti / produse accurate si realizeaza mapari intre diversele baze de date pentru a asigura o baza de date centralizata, unitara;
    • Participa la dezvoltarea DSR app colectand si transmitand input din partea echipei, reprezentand Romania in cadrul proiectului de lansare; implementeaza DSR app prin prezentari sustinute in fata distribuitorilor si asigura mentenanta aplicatiei ulterior lansarii.
    • Implicarea in monitorizarea stocurilor cu termen de valabilitate scurt din depozitele distribuitorilor si a promotiilor specifice pentru diminuarea impactului produselor expirate;
    • Implicarea in activitati de sustinere a procesului de vanzare: transmiterea de detalii solicitate de echipa de vanzari (packshot-uri, brief-uri pt promotiile in desfasurare in fiecare luna, obtinerea documentatiei necesare pt participarea la licitatii, sprijin in comunicarea si rezolvarea reclamatiilor de calitate primite de la clienti, creare si distributia de moste produse etc)

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    3000 - 4200 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (91)