Consultant Relatii Clienti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Austral active.


Vezi toate job-urile Consultant Relatii Clienti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Austral
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 16.04.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Pentru noi, ca echipa, fiecare zi este o calatorie care se incheie cu zambetul pe buze. Ne place sa ne bucuram unii de prezenta celorlalti si facem echipa atunci cand muncim si cand sarbatorim reusitele.
    Stim sa cream lucruri numai cu pasiune si sa raspundem cu mult profesionalism atunci cand vine vorba de relatiile cu cei din jur. Cu orice ocazie suntem atenti la nevoile celorlalti si ne oferim sprijinul cu mult curaj.
    Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau la adresa resurse.umane@austral.ro.

    Cerinte

    Ce ne dorim sa ai in “bagaj” pentru calatoria Austral:

    • Studiile superioare definitivate sau in curs de finalizare;
    • Experienta de 1-2 ani pe un post similar;
    • Absolvirea a cel putin un curs in comunicare, customer suport sau vanzari;
    • Limba Engleza – nivel avansat;
    • Cunostintele de operare PC (Excel, Word, Internet)-nivel avansat;
    • Abilitatile de vanzare la telefon;
    • Capacitatea de a redacta raspuns la solicitarile clientilor, de a gasi solutii pe moment;
    • Firea optimista si atitudinea pozitiva;
    • Gestionarea cu usurinta a reclamatiilor si a situatiilor conflictuale;
    • Orientarea catre client si proactivitatea.

    Responsabilitati

    Ce vei face in calatoria Austral?

    • Vei mentine si dezvolta relatia cu clientii existenti;

    • Te vei ocupa de emiterea si lansarea de comenzi in sistemul nostru de gestiune
    • Deoarece ne dorim sa crestem, vei identifica noile posibilitati de vanzare prin gasirea de noi clienti;
    • Pentru ca esti atent/a la detalii vei intocmi facturile proforme si ofertele de pret;
    interna;
    • Vei urmari scadenta facturilor;
    • Deoarece esti orientat/a catre client, te vei asigura de mentinerea unui nivel ridicat al satisfactiei clientilor.

    Alte informatii


    Pentru noi, ca echipa, fiecare zi este o calatorie care se incheie cu zambetul pe buze.
    Ne place sa ne bucuram unii de prezenta celorlalti si facem echipa atunci cand muncim, si cand sarbatorim reusitele.
    Stim sa cream lucruri numai cu pasiune si sa raspundem cu mult profesionalism atunci cand vine vorba relatiile cu cei din jur.
    Cu orice ocazie suntem atenti la nevoile celorlalti si ne oferim sprijinul cu mult curaj.


    Hai cu noi in calatoria Austral!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Craiova, Timisoara,

    Timisoara,

    Aplica fara CV
    Iasi, Oradea, Timisoara,

    Vezi job-uri similare (29)