Contact center

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Credit Fix active.


Vezi toate job-urile Contact center active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Credit Fix
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 31.10.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Credit Fix IFN S.A. este o Instituție Financiară Nebancară, care funcționează în baza Legii nr.93/2009, actului constitutiv și actelor emise de autoritatea de reglementare, Banca Nationala a Romaniei. Succesul ne este asigurat de implicarea activa, motivată și responsabilă a tuturor membrilor echipei noastre.

    Valorile noastre sunt:
    • Transparență
    • Încredere
    • Integritate
    • Respect
    • Profesionalism
    • Lucrul in echipă
    • Proactivitate
    • Operativitate
    • Inițiativă și inovație
    Stabilim obiective înalte și ne perfecționam continuu pentru a le atinge, fiecare membru fiind susținut, motivat și încurajat.

    Cerinte

    - Persoană serioasă, inteligentă, membru al echipei, descurcăreț, spontan și implicat, optimist, covingător, sociabil;
    - Studiile superioare constituie un avantaj
    - Experienta in munca de minimum 6 luni constituie un avantaj
    - Cunostiinte medii sau avansate in utilizarea pachetului Microsoft Office
    - Abilitati de organizare si planificare
    - Bune abilitati si aptitudini de adaptare la un mediu organizational procedurat
    - Capabil sa duca sarcinile la bun sfarsit
    - Orientat catre client si atentie la detalii
    - Abilitati de negociere, comunicare si vanzare
    - Rapiditate in rezolvarea sarcinilor multiple

    Responsabilitati

    Contactare clienti:
    Va asigura interfata cu clientii, pentru furnizarea infirmatiilor solicitate, atat telefonic cat si pe e-mail;
    Va raspunde la solicitarile clientilor transmise prin intermediul site-ului si pe e-mail, in colaborare cu colegii de la analiza credite sau colectare.
    Va prelua aplicatiile de credit din sistemul CRM si va contacta telefonic clientii pentru confirmare si completare aplicatie.
    Va trimite e-mail-uri si sms-uri predefinite pe stadii dosar prin intermediul unei aplicatii.
    Va colabora cu colegii din compartimentul analiza credite, colectare si financiar.

    Alte informatii

    Salariu motivant, bonuri de masa si decontare transport
    ​Bonusuri in functie de performanta
    Posibilitatea dezvoltarii carierei in domeniul financiar-bancar
    Integrarea intr-o echipa tanara si dinamica