Analist Baze de Date

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Telekom Romania active.


Vezi toate job-urile Analist Baze de Date active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente.
    Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. În ceea ce privește clientii business, Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Soluțiile noastre conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

    "Inainte de a aplica pentru aceasta pozitie va invitam sa accesati urmatorul link: https://www.telekom.ro/informare-candidat-dataprivacy pentru a va informa cu privire la modul in care Telekom Romania prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal.”
    *Numai candidatii selectati vor fi contactati.

    Cerinte

    SCOP: Efectueaza rapoarte si analize cu privire la activitatea departamnetului Customer Care. Pe baza rapoartelor/analizelor efectuate se elaboreaza recomandari de imbunatatire cu impact in activitatea curenta.

    Este responsabil de analiza si monitorizarea activitatii din Customer Care. Obiectivul este acela de a eficientiza/optimiza activitatea din Customer Care tinand cont de parametrii urmariti.

    Cerintele postului:

    Studii:
    ◦Studii superioare

    Experienţa în muncă:
    ◦Minim 1 an de experienta in elaborarea de analize statistice si raportare

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
    ◦Orientare catre client;
    ◦Orientare catre rezultate;
    ◦Capacitate de analiza si sinteza;
    ◦Cunostinte avansate de operare MS Office;
    ◦Cunoasterea aplicatiilor din Call Center;
    ◦Spirit de echipa

    Responsabilitati

    RESPONSABILITATI :
    ◦Efectueaza periodic sau la cerere rapoarte/analize cu privire la activitatea departamentului, in termenele stabilite;
    ◦Analizeaza si sintetizeaza datele obtinute cu ajutorul softurilor specializate si acreditate de companie si explica valorile actuale si tendintele, pentru a furniza informatii corecte si relevante care sa ajute managementul in luarea deciziilor optime;
    ◦Interpreteaza rezultatele si elaboreaza recomandari pentru imbunatatirea parametrilor, in limitele competentelor;
    ◦Intocmeste grafice si tabele pentru prezentari sau includere in rapoarte, analizeaza evolutia rezultatelor indicatorilor de performanata;
    ◦Colaboreaza cu celelalte departamente din cadrul diviziei in scopul imbunatatirii activitatii;
    ◦Analizeaza si identifica tendintele evolutiei volumului de apeluri la nivel zilnic, saptamanal, lunar cat si la nivel sezonal si utilizeaza informatia astfel obtinuta in crearea de prognoze cu nivel cat mai inalt de acuratete;
    ◦Identifica oportunitati pentru imbunatatirea activitatii din cadrul compartimentului;
    ◦Exemplifica, raporteaza si gestioneaza statisticile din call center (service level, occupancy, forecast accuracy etc.);
    ◦Actualizeaza si compara obiectivele cu valorile actuale, mentine jurnalul si istoricul evenimenetelor ce au avut impact in activitatea de call center;
    ◦Monitorizeaza in timp real activitatea si recomanda schimbari pentru a indeplini criteriile de performanta;