Analist Baze de Date

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Analist Baze de Date active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.02.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    SCOP: Efectueaza rapoarte si analize cu privire la activitatea departamnetului Customer Care. Pe baza rapoartelor/analizelor efectuate se elaboreaza recomandari de imbunatatire cu impact in activitatea curenta.

    Este responsabil de analiza si monitorizarea activitatii din Customer Care. Obiectivul este acela de a eficientiza/optimiza activitatea din Customer Care tinand cont de parametrii urmariti.

    Cerintele postului:

    Studii:
    ◦Studii superioare

    Experienţa în muncă:
    ◦Minim 1 an de experienta in elaborarea de analize statistice si raportare

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
    ◦Orientare catre client;
    ◦Orientare catre rezultate;
    ◦Capacitate de analiza si sinteza;
    ◦Cunostinte avansate de operare MS Office;
    ◦Cunoasterea aplicatiilor din Call Center;
    ◦Spirit de echipa

    Responsabilitati

    RESPONSABILITATI :
    ◦Efectueaza periodic sau la cerere rapoarte/analize cu privire la activitatea departamentului, in termenele stabilite;
    ◦Analizeaza si sintetizeaza datele obtinute cu ajutorul softurilor specializate si acreditate de companie si explica valorile actuale si tendintele, pentru a furniza informatii corecte si relevante care sa ajute managementul in luarea deciziilor optime;
    ◦Interpreteaza rezultatele si elaboreaza recomandari pentru imbunatatirea parametrilor, in limitele competentelor;
    ◦Intocmeste grafice si tabele pentru prezentari sau includere in rapoarte, analizeaza evolutia rezultatelor indicatorilor de performanata;
    ◦Colaboreaza cu celelalte departamente din cadrul diviziei in scopul imbunatatirii activitatii;
    ◦Analizeaza si identifica tendintele evolutiei volumului de apeluri la nivel zilnic, saptamanal, lunar cat si la nivel sezonal si utilizeaza informatia astfel obtinuta in crearea de prognoze cu nivel cat mai inalt de acuratete;
    ◦Identifica oportunitati pentru imbunatatirea activitatii din cadrul compartimentului;
    ◦Exemplifica, raporteaza si gestioneaza statisticile din call center (service level, occupancy, forecast accuracy etc.);
    ◦Actualizeaza si compara obiectivele cu valorile actuale, mentine jurnalul si istoricul evenimenetelor ce au avut impact in activitatea de call center;
    ◦Monitorizeaza in timp real activitatea si recomanda schimbari pentru a indeplini criteriile de performanta;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (143)