Analist Baze de Date

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

    Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.

    Cerinte

    SCOP: Efectueaza rapoarte si analize cu privire la activitatea departamnetului Customer Care. Pe baza rapoartelor/analizelor efectuate se elaboreaza recomandari de imbunatatire cu impact in activitatea curenta.

    Este responsabil de analiza si monitorizarea activitatii din Customer Care. Obiectivul este acela de a eficientiza/optimiza activitatea din Customer Care tinand cont de parametrii urmariti.

    Cerintele postului:

    Studii:
    ◦Studii superioare

    Experienţa în muncă:
    ◦Minim 1 an de experienta in elaborarea de analize statistice si raportare

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
    ◦Orientare catre client;
    ◦Orientare catre rezultate;
    ◦Capacitate de analiza si sinteza;
    ◦Cunostinte avansate de operare MS Office;
    ◦Cunoasterea aplicatiilor din Call Center;
    ◦Spirit de echipa

    Responsabilitati

    RESPONSABILITATI :
    ◦Efectueaza periodic sau la cerere rapoarte/analize cu privire la activitatea departamentului, in termenele stabilite;
    ◦Analizeaza si sintetizeaza datele obtinute cu ajutorul softurilor specializate si acreditate de companie si explica valorile actuale si tendintele, pentru a furniza informatii corecte si relevante care sa ajute managementul in luarea deciziilor optime;
    ◦Interpreteaza rezultatele si elaboreaza recomandari pentru imbunatatirea parametrilor, in limitele competentelor;
    ◦Intocmeste grafice si tabele pentru prezentari sau includere in rapoarte, analizeaza evolutia rezultatelor indicatorilor de performanata;
    ◦Colaboreaza cu celelalte departamente din cadrul diviziei in scopul imbunatatirii activitatii;
    ◦Analizeaza si identifica tendintele evolutiei volumului de apeluri la nivel zilnic, saptamanal, lunar cat si la nivel sezonal si utilizeaza informatia astfel obtinuta in crearea de prognoze cu nivel cat mai inalt de acuratete;
    ◦Identifica oportunitati pentru imbunatatirea activitatii din cadrul compartimentului;
    ◦Exemplifica, raporteaza si gestioneaza statisticile din call center (service level, occupancy, forecast accuracy etc.);
    ◦Actualizeaza si compara obiectivele cu valorile actuale, mentine jurnalul si istoricul evenimenetelor ce au avut impact in activitatea de call center;
    ◦Monitorizeaza in timp real activitatea si recomanda schimbari pentru a indeplini criteriile de performanta;