Analist SQL

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Analist SQL active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.12.2017
    Scurta descriere a companiei

    Ti-am pregatit cariere in care tot ceea ce faci tu se vede. Nu doar la birou, ci in toata tara.
    Pentru ca suntem o banca ce sustine oamenii cu incredere si proiectele pentru viitorul Romaniei.

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    În perspectiva viitorului și a digitalizării serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrală – George – primul banking inteligent din România și primul fintech oferit de o bancă în România.

    Cerinte

    Studii medii sau superioare in domeniul economic sau informatic;
    Vechime minima in specialitate de 2 ani;
    O buna cunoastere a limbajului SQL;
    Cunoasterea limbajului PL-SQL reprezinta un avantaj;
    Limba engleza la nivel mediu.

    Responsabilitati

    Inregistreaza incidentele semnalate telefonic sau prin e-mail in aplicatia Unicenter Service Desk, analizeaza, clasifica si aloca incidentele postate in aplicatia Unicenter Service Desk in vederea rezolvarii acestora
    Rezolva incidentele in conformitate cu aria de competenta alocata, utilizand informatiile din baza de cunostinte
    Efectueza activitati cu grad mic de complexitate conform cu procedurile de lucru specifice.
    Escaladeaza incidentele care nu pot fi solutionate de catre nivelul 1 de suport catre nivelele 2 si 3
    Informeaza utilizatorii despre stadiul rezolvarii incidentelor pe care acestia le-au postat; verifica cu utilizatorul final daca solutia propusa rezolva incidentul si il inchide, in caz afirmativ
    Monitorizeaza si analizeaza incidentele asignate nerezolvate si verifica stadiul in care se afla rezolvarea acestora; raporteaza catre nivelele ierarhice superioare stadiul incidentelor postate
    Urmareste si raporteaza stadiul in care se afla rezolvarea incidentelor escaladate catre alte nivele si care nu sunt rezolvate in limitele de timp agreate cu aceste nivele (pe baza SLA, OLA)
    Analizeaza incidentele postate din punct de vedere al repetabilitatii, semnaland posibilele probleme care pot apare
    Identifica nevoile de instruire a utilizatorilor finali din punct de vedere al utilizarii aplicatiei Unicenter Service Desk si transmite acestora documentatiile aferente