Legal Assistant – full time

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Coface Romania active.


Vezi toate job-urile Legal Assistant – full time active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Coface Romania
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Juridic
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.01.2018
    Scurta descriere a companiei

    Coface has been helping for at least 70 years the companies by developing and contributing to their sustainability around the world. The Group, which aims to be the most agile global credit insurer in the industry, is present in 100 countries and has 4,300 employees. Coface advises clients at every stage of business development, risk prevention and evaluation, in order to take the best decisions.
    In Romania, Coface has been present for over 21 years and is the only provider of integrated credit risk management services: Credit Insurance, Business Information and Debt Collection.

    Coface sprijina societatile comerciale de cel putin 70 de ani, dezvoltand si contribuind la sustenabilitatea acestora in intreaga lume. Grupul, care isi propune sa fie cel mai agil asigurator de credit din industrie la nivel global, este prezent in 100 de tari si are 4.300 de angajati. Coface ofera consultanta clientilor in toate etapele de dezvoltare a afacerii, cu privire la prevenirea si evaluarea riscurilor, pentru a lua cele mai bune decizii.
    In Romania, Coface este prezent de peste 21 de ani si este singurul furnizor de servicii integrate de gestionare a riscului de credit: asigurarea creditelor, informatii de afaceri si managementul creantelor.

    Cerinte

    • Cunostinte juridice – nivel mediu;
    • Experienta in domeniu juridic de minim 1 an;
    • Abilităti de comunicare si persuasiune, atentie distributiva, organizare, seriozitate, implicare, putere de motivare;
    • Studii superioare finalizate sau în curs - in domeniul juridic;
    • Capacitatea de integrare într-o echipă deja formată și de a colabora permanent cu colegii;
    • Abilități de operare PC;
    • Abilitati de operare in Microsoft Excel;
    • Cunoașterea limbii engleze - nivel mediu.

    Responsabilitati

    • Principale:
    o Verificarea statusului dosare in bazele de date interne si sursele publice;
    o Redactarea de adrese/raspunsuri catre instanta/executori judecatoresti.
    o Pastrarea relatiei cu executori judecatoresti
    o Urmarirea respectarii termenelor limita in depunerea si finalizarea dosarelor;
    o Sustinerea activitatii avocatilor prin copii xerox, pregatire dosare, corespondenta, redactare actiuni dupa model, completare borderouri;
    o Lucru in programele interne agreate;
    o Intocmirea de rapoarte (interne/ externe), in format excel.
    o Alte actiuni specifice cabinetelor de avocatura;

    • Secundare:
    o Asigurarea ca toate contractele cu clienti sunt respectate conform cerintelor stabilite (de asemenea ca aceste contracte sunt valabile si sa fie reinnoite cand e cazul);
    o Inregistrarea documentelor la Oficiul Registrului Comertului;
    o Vizarea pentru legalitate a deciziilor emise de catre avocati.

    Alte informatii

    BENEFICII:
    • Oportunitatea de a-ti desfasura activitatea intr-o companie multinationala si de a dobandi cunostinte noi;
    • Pachet salarial atractiv (parte fixa + bonus in functie de performanta);
    • Posibilitati de dezvoltare profesionala prin traininguri interne si externe.