Legal Assistant – full time

Angajator: Coface Romania
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Juridic
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    For nearly 70 years Coface, a world leader in credit insurance, has been helping to make businesses durable and contributing to the creation of sustainable wealth worldwide.

    Every day, the Group’s 4,300 employees located in 66 countries secure the sales made by our 50,000 client companies in over 200 countries.
    In close partnership with them, they advise at every stage of their business life cycle, helping to anticipate and evaluate their risks and helping them make the right decisions.

    Key figures:
    100 countries offering our services
    80 million of companies monitored
    €1,411 million of turnover in 2016
    4,300 employees

    Cerinte

    • Cunostinte juridice – nivel mediu;
    • Experienta in domeniu juridic de minim 1 an;
    • Abilităti de comunicare si persuasiune, atentie distributiva, organizare, seriozitate, implicare, putere de motivare;
    • Studii superioare finalizate sau în curs - in domeniul juridic;
    • Capacitatea de integrare într-o echipă deja formată și de a colabora permanent cu colegii;
    • Abilități de operare PC;
    • Abilitati de operare in Microsoft Excel;
    • Cunoașterea limbii engleze - nivel mediu.

    Responsabilitati

    • Principale:
    o Verificarea statusului dosare in bazele de date interne si sursele publice;
    o Redactarea de adrese/raspunsuri catre instanta/executori judecatoresti.
    o Pastrarea relatiei cu executori judecatoresti
    o Urmarirea respectarii termenelor limita in depunerea si finalizarea dosarelor;
    o Sustinerea activitatii avocatilor prin copii xerox, pregatire dosare, corespondenta, redactare actiuni dupa model, completare borderouri;
    o Lucru in programele interne agreate;
    o Intocmirea de rapoarte (interne/ externe), in format excel.
    o Alte actiuni specifice cabinetelor de avocatura;

    • Secundare:
    o Asigurarea ca toate contractele cu clienti sunt respectate conform cerintelor stabilite (de asemenea ca aceste contracte sunt valabile si sa fie reinnoite cand e cazul);
    o Inregistrarea documentelor la Oficiul Registrului Comertului;
    o Vizarea pentru legalitate a deciziilor emise de catre avocati.

    Alte informatii

    BENEFICII:
    • Oportunitatea de a-ti desfasura activitatea intr-o companie multinationala si de a dobandi cunostinte noi;
    • Pachet salarial atractiv (parte fixa + bonus in functie de performanta);
    • Posibilitati de dezvoltare profesionala prin traininguri interne si externe.