Junior Key Account Manager

Angajator: Mellon Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Mellon Romania, a subsidiary of Mellon Technologies and member of Mellon Group of Companies, was founded in 2001 in Bucharest. Our offering consists of specialized technological solutions and value added services, to serve the increasing needs of financial institutions and organizations with strong consumer transactions business, such as Retail Banks, Public Utilities, Telecommunications Providers and large Private Companies.

    Cerinte

    • Diplomă universitară în economie, administrarea afacerilor, marketing sau cariere conexe
    • Experiența similară în dezvoltarea / vânzarea afacerilor pentru industria modei, sportului, frumuseții, casei și industriei ar fi un avantaj;
    • Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală cu capacitatea de a convinge, convinge și explica concepte complexe într-o manieră simplă;
    •Fluent în limba engleză;
    • auto-motivat, condus de rezultate, și autonom responsabilitatea pentru atingerea obiectivelor
    • Numeric cu capacitatea de a aplica aptitudini Excel intermediare;

    Responsabilitati

    • Identificarea, vânătoarea, în special prospectarea prin telefon / email și recrutarea de noi clienți;
    • Prioritizarea eficientă și gestionarea unei conducte de clienți pentru depășirea constantă a obiectivelor trimestriale;
    • A fi un partener de afaceri pentru clienții noi, oferindu-le informații și sfaturi bazate pe date pentru a-și optimiza succesul;
    • Colaborați îndeaproape cu vânzătorii noi, educându-i despre standardele ridicate de livrare și experiența clienților;
    • Învățați și înțelegeți particularitățile categoriilor dvs. pentru a marca mărcile populare, tendințele, articolele sezoniere și prețurile competitive pentru a vă adapta cel mai bine pitch-ul și sfaturile clienților;
    • Oferă îndrumare crucială clienților în ceea ce privește optimizarea marketingului și a listei, optimizarea motorului de căutare, gestionarea inventarului, strategia de transport și realizare, gestionarea riscurilor și alte nevoi strategice și operaționale pentru a asigura excelența operațională;
    • Urmăriți și raportați rezultatele dezvoltării afacerii, analizați datele, interpretați rapoartele și informațiile pentru portofoliul dvs. de clienți;
    • Prioritizați timpul optim pentru a vă atinge obiectivele într-un mediu condus de KPI;
    • Lucrul cu clienții ca manager de cont - ajutându-i să lanseze și să își dezvolte afacerea;
    • Gestionați conturile concomitent și strategic;
    • Dezvoltarea analizei pentru a urmări performanța clientului; Să creeze obiective și strategii pentru a realiza creșterea pentru fiecare client;
    • Colaborați cu alte departamente interne pentru a maximiza expunerea și experiența clientului.

    Alte informatii

    Oferta (bonusuri, beneficii):
    • Pachet salarial atractiv - salariu fix + bonuri de masa + bonusuri lunare si trimestriale, evaluari periodice ale performantei in vederea dezvoltarii profesionale;
    • Training de specializare;
    • Mediu de lucru placut si dinamic.