Order Management Specialist with English and Spanish for Hewlett Packard Enterprise

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    CERINŢELE POSTULUI
    1. Minim 1 an de experienţă anterioara de lucru
    2. Cunoştinţe fluente de limba engleză si de limba spaniola;
    3. Excelente aptitudini de comunicare
    4. Experienta in lucrul cu aplicatiile MS Office : Excel, Word si PowerPoint
    5. Simţ practic al afacerilor

    COMPETENTE
    1. Orientare către client – ţine întotdeauna cont de client
    2. Bune Abilitati de planificare/organizare
    3. Orientare catre rezultat
    4. Foarte valoros individual, dar un foarte bun coechipier
    5. Flexibil şi adaptabil
    6. Pronuntate aptitudini analitice
    7. Nivel inalt de acuratete, atentie la detalii
    8. Capacitate de analiza
    9. Abilitatea de a lucra sub presiune
    10. Respectă termenele limită convenite pentru acţiune
    11. Orientat catre continua dezvoltare

    Responsabilitati

    Operatiuni support aplicatii parteneri:
    - Este responsabil sa ofere suport partenerilor din Programul de Parteneriat HPE pentru Channel prin oferirea de raspunsuri si solutii intrebarilor si problemelor pe care le primesc prin cereri via Partner Portal, email sau telefon
    - Este responsabil cu analizarea, intelegerea, interpretarea cererilor de support si ofera solutii imediate pentru partneri chiar din primul contact daca este posibil
    - Urmareste pas cu pas procesul de oferire support si este responsabil in totalitate pentru incheierea acestuia cu succes si in timp util (in conformitate cu obiectivele)
    - Mentine statusul corect in aplicatia Salesforce.com in conformitate cu obiectivele. De asemenea, dupa inchiderea unei cereri in aplicatia Salesforce.com se asigura ca toate detaliile cererii sunt corect actualizate in sistem.
    - Responsabil sa escaleze in mod proactiv orice problema identifica in aplicatiile pentru care ofera support, de asemenea escaleaza atunci cand procesul de support depaseste timpul agreeat
    - Ofera trainguri si sfaturi partenerilor si se asigura ca acestia gasesc usor informatiile de care au nevoie
    - Creaza si mentine updatata documentatia cu privire la procesul de support si aplicatiile pentru care ofera suport.
    - Actioneaza ca o interfata intre Partner si diversele echipe de suport cum ar fi: IT, echipe de support nivel 2.etc
    - Participa la procesul de implementare si actualizare al aplicatiilor prin testare si oferirea de feedback
    - Se implica in procesele de imbunatatire ale procesului de suport si isi aduce contributia pentru atingerea obiectivelor de imbunatatire ale proceselor