Order Management Specialist with English and Spanish for Hewlett Packard Enterprise
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.Vezi toate job-urile Order Management Specialist with English and Spanish for Hewlett Packard Enterprise active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | ManpowerGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.05.2018 |
Remote work: | On-site |
De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.
Cerinte
CERINŢELE POSTULUI
1. Minim 1 an de experienţă anterioara de lucru
2. Cunoştinţe fluente de limba engleză si de limba spaniola;
3. Excelente aptitudini de comunicare
4. Experienta in lucrul cu aplicatiile MS Office : Excel, Word si PowerPoint
5. Simţ practic al afacerilor
COMPETENTE
1. Orientare către client – ţine întotdeauna cont de client
2. Bune Abilitati de planificare/organizare
3. Orientare catre rezultat
4. Foarte valoros individual, dar un foarte bun coechipier
5. Flexibil şi adaptabil
6. Pronuntate aptitudini analitice
7. Nivel inalt de acuratete, atentie la detalii
8. Capacitate de analiza
9. Abilitatea de a lucra sub presiune
10. Respectă termenele limită convenite pentru acţiune
11. Orientat catre continua dezvoltare
Operatiuni support aplicatii parteneri:
- Este responsabil sa ofere suport partenerilor din Programul de Parteneriat HPE pentru Channel prin oferirea de raspunsuri si solutii intrebarilor si problemelor pe care le primesc prin cereri via Partner Portal, email sau telefon
- Este responsabil cu analizarea, intelegerea, interpretarea cererilor de support si ofera solutii imediate pentru partneri chiar din primul contact daca este posibil
- Urmareste pas cu pas procesul de oferire support si este responsabil in totalitate pentru incheierea acestuia cu succes si in timp util (in conformitate cu obiectivele)
- Mentine statusul corect in aplicatia Salesforce.com in conformitate cu obiectivele. De asemenea, dupa inchiderea unei cereri in aplicatia Salesforce.com se asigura ca toate detaliile cererii sunt corect actualizate in sistem.
- Responsabil sa escaleze in mod proactiv orice problema identifica in aplicatiile pentru care ofera support, de asemenea escaleaza atunci cand procesul de support depaseste timpul agreeat
- Ofera trainguri si sfaturi partenerilor si se asigura ca acestia gasesc usor informatiile de care au nevoie
- Creaza si mentine updatata documentatia cu privire la procesul de support si aplicatiile pentru care ofera suport.
- Actioneaza ca o interfata intre Partner si diversele echipe de suport cum ar fi: IT, echipe de support nivel 2.etc
- Participa la procesul de implementare si actualizare al aplicatiilor prin testare si oferirea de feedback
- Se implica in procesele de imbunatatire ale procesului de suport si isi aduce contributia pentru atingerea obiectivelor de imbunatatire ale proceselor
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Service Desk Agent with English Aplica fara CV | |
Senior Customer Experience Specialist (12M) with French and Spanish Hybrid Aplica fara CV | |
Sales Internship (B2B sales for HR and Employer Branding Services) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (327) |
Raporteaza eroarea la